کد خبر 465891
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳

سریال پیامبران که تاکنون ۹ قسمت از آن به روی آنتن رفته رویکرد بین المللی دارد و در کشور عراق هم پخش شده است.

به گزارش مشرق، این سریال به تهیه کنندگی محمد صادق کریمیان در 4 فصل و 450 دقیقه با مشارکت رسانه ملی در حال ساخت است و در آن زندگی پیامبرانی که در قرآن کریم به آن اشاره شده است با استناد به روایات ائمه اطهار (علیهم السلام) روایت می شود.

تهیه کننده این مجموعه گفت: هنر، فن بیان زیبایی هاست و هنرمند همواره در تلاش است تا زیبایی را در تعریفی جامع تر به مخاطب ارائه دهد و سعی شده است مفاهیم والای قرآنی در این انیمیشن به نحوی که مخاطبان را به خود جذب کند ارائه شود.

محمد صادق کریمیان یادآور شد: مجموعه انیمیشین پیامبران با استفاده مستقیم از داستان های شیرین و عبرت آمیز قرآن مجید با نگاهی متفاوت تلاش کرده است تا نسل جدیدی از محصولات فرهنگی هنری را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

وی افزود: اگرچه این مجموعه بدون رقیب نیست و نمونه های مشابهی در گذشته و حال در کشورهای گوناگون تولید شده است اما این اثر در ابتدا از لحاظ نوع نگاه و همچنین شیوه، تمام تلاش خود را کرده که محصولی در خور توجه بیافریند.

کریمیان خاطرنشان کرد: مجموعه پیامبران در چندین فصل گوناگون به زندگی پیامبران و یا اتفاقات مهم و موازی زندگی این بزرگواران می پردازد و امید است بتواند رسالت خود را در مسیر رشد فرهنگ و همچنین دریافت دینی کودکان و نوجوانان مسلمان به عمل برساند.

از این مجموعه تاکنون زندگی پیامبرانی از جمله حضرت آدم و حوا ، حضرت نوح ، حضرت ابراهیم، ‌ادریس نبی و حضرت صالح به روی آنتن رفته است.

این مجموعه جمعه ها ساعت 14 از شبکه 2 سیما پخش می شود.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    اینا بلد نیستن بعد از 20 سال پویا نمایی کیفیت کارشون رو بالا ببرن!؟؟؟ برا صد سال موضوع و محتوا برای ساختن دارن ولی دریغ از کیفیت!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس