کد خبر 463541
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

مسعود ردایی که با تهیه انیمیشن «پن توتی» موفقیت های جهانی بسیاری به دست آورده در تدارک عرضه این اثر در شبکه نمایش خانگی است.

به گزارش مشرق، مسعود ردایی درباره روند آماده سازی مجموعه انیمیشن «پن توتی» برای توزیع در ایران گفت: کار ترجمه و دوبله به زبان فارسی انجام شده و ما در حال مذاکره با یک شرکت پخش هستیم تا برای آبان ماه بتوانیم این انیمیشن را عرضه کنیم.

به گفته وی، «پن توتی» در ۵۲ قسمت ۸ دقیقه ای به صورت محصول مشترک ایران و چند کشور ساخته شده که به صورت دی وی دی در ۴ مرحله ۱۳ قسمتی در کشورمان توزیع می‌شود.

تهیه‌کننده این انیمیشن افزود: «پن توتی» برای مخاطب زیر ۹ سال تولید شده و یک اثر کاملا آموزشی مطابق با فرهنگ ایرانی است که می تواند تاثیر خوبی بر کودکان ما داشته باشد. باتوجه به اینکه کودکان در سراسر دنیا ویژگی های مشترک زیادی باهم دارند خوشبختانه این نوع آموزش توانست در هر کشوری که به نمایش درآمد تاثیر مثبت بگذارد.

وی بیان کرد: «پن توتی» ترکیب دو کلمه پن به معنای آقا در زبان لهستانی و توتی نام کاراکتر اصلی داستان است که نکات آموزشی از زبان او بیان می شود. برای اینکه این انیمیشن در همه جای دنیا به یک اسم شناخته شود ترجیح دادیم اثر را حتی در کشورهای انگلیسی زبان هم به جای ترجمه با همان عنوان «پن توتی» منتشر کنیم. البته ابتدای انیمیشن موزیکال است و در دوبله شعر آغازین کلمه «پن» به زبان همان کشور ترجمه می شود.

ردایی با اشاره به اینکه این روزها با کمپانی لهستانی در حال مذاکره است تا نسخه سینمایی این انیمیشن را برای مخاطب نوجوان آماده کند، عنوان کرد: با توجه به این که مجموعه «پن توتی» برای کودکان خردسال در نظر گرفته شده بود تکنیک ۲بعدی را برای ارائه مناسب تر دیدیم اما در نسخه سینمایی از تکنیک سه‌بعدی استفاده خواهیم کرد. امیدوارم تا یک ماه آینده این مذاکرات به نتیجه برسد و ما شرایط تولید را هرچه زودتر آماده کنیم.

مجموعه انیمیشن «پن تونی» بر اساس افسانه های داستانی نوشته جوآنا سُرن گارا ساخته شده است. طرح کلی داستان درباره دانش و آگاهی و ماجراجویی و آکنده از شوخ طبعی ملایم و صمیمی است که در راستای ارائه مسائل آموزشی و اخلاقی قدرتمند تعبیه شده است. این اثر محصول مشترک هفت کشور از جمله ایران، لهستان، اسلواکی، فرانسه، هند و ... است.

آنا کازوبا دبسکا و پل و جالوسلاو باران کارگردانان این اثر هستند که به تهیه کنندگی مسعود ردایی از ایران و گری گرزهندزلیک لهستانی ساخته شد.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس