پنج تن از رزمندگان حزب الله لبنان در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق، خبر شهادت پنج تن از رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه اعلام شد.

شهیدان «حسن جفال» از اهالی روستای «عبا»، «قاسم خضر الرشعينی» از اهالی شهر «هرمل»، «عماد محمد بلوط» از اهالی روستای «عدشیت القصیر»، «احمد علی يونس السبلانی» از اهالی روستای «قلاوی»، «علي سمير الزيون» از روستای «زبدین» در نبرد با تروریست های تکفیری در شهر «الزبدانی» سوریه و اطراف آن به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکر این شهدای دلاور طی روزهای آتی در مناطق مختلف لبنان تشییع خواهد شد.

هم اکنون بخش اعظم شهر الزبدانی در کنترل نیروهای حزب الله است و چند صد نفر از تروریست ها در بخش کوچکی از این شهر در محاصره هستند.

از سوی دیگر تلاش تروریست ها برای شکستن این محاصره به شکست خورده است و به نظر می رسد که خبر آزادی کامل این شهر طی روزهای آتی اعلام می شود.

شهر الزبدانی آخرین پایگاه تروریست ها در منطقه قلمون سوریه است که در نزدیکی مرزهای مشترک لبنان با سوریه و نیز جاده استراتژیک دمشق به بیروت قرار دارد.

{$sepehr_album_30788}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    روح تمام شهدا شاد و همنشین حضرت علی اکبر ع
  • ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    خوشا بحالشان ما هم دیر یا زود ازاین دنیا می رویم دور نیست ولی خشا بحال ایشان که با شهادت به آخرت پیوستند خدایا نصیب ما هم بکن
  • مهدی ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    زبدانی برعکس القصیر واقعا”ناامیدکننده است شهر هنوز آزاد نشده و واقعا”صدحیف ازشهادت این رزمندگان ارزشمند هرچند که به آرزشون رسیدن اما واقعا”میبینم استراتژی وانگیزه لازم برای آزادسازی شهروجود نداره فقط اعلام میشه شهر آزاد شده خوب کو کجاست ؟پس چرا هرروز به کاروان شهدا داره اضافه میشه ؟
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    روحشان شاد و با ائمه معصومین محشور
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
  • سلمان ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    در مورد القصیر تروریستها مناطقی در نزدیکی اون شهر داشتن که بهش عقب نشینی کنن مثل بیشتر مناطق قلمون که اون موقع دست تروریستها بود و بخشهای زیادی از استان حمص ولی اونا در الزبدانی جایی برای عقب نشینی ندارن که برن سمتش و تنها مامن اونا همین شهره پس تا آخر مقاومت می کنن در مورد مقاومت کردها در عین العرب یا همون کوبانی هم همین اتفاق افتاد مدافعان کرد نزدیک 400 روستا و تعداد زیادی از ارتفاعات تا فواصل 40 یا 50 کیلومتری از شهر رو ظرف چند روز از دست دادن و وقتی دیگه جایی برای عقب نشینی نمونده بود تا آخرین نفس مقاومت کردن حالا هم تروریستهای زبدانی تا آخر مقاومت می کنن برای همین باید انتظار تلفات زیاد برای پاکسازی شهر رو داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس