کد خبر 465807
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴

منابع عراقی از کشته شدن ده‌ها تروریست‌ تکفیری، کشف ۱۰۶ بمب و انهدام چهار خودروی بمبگذاری شده در عملیات مستمر نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری المسله، منابع عراقی از کشته شدن 17 تروریست داعشی  از جمله سرکرده ولایت الجزیره داعش و انهدام چهار دستگاه خودروی بمبگذاری شده، 6 مخفیگاه بمبگذاری شده، 12 موضع و 106 بمب خبر دادند.
 
این منابع در بیانیه‌ای اعلام کردند نیروهای امنیتی با دشمن در نزدیکی پل البوعیثه در استان الانبار درگیر شدند و توانستند ده‌ها تروریست داعشی را از پای درآورند و سلاح‌های آنها را به غنیمت بگیرند.
 
خبر دیگر اینکه در حملات هوایی به مخفیگاه‌ها و تحرکات تروریست‌های تکفیری در مناطق مختلف عملیاتی، تکفیری، ده‌ها نفر به هلاکت رسیدند و 9 موضع،یک سکوی پرتاب موشک و سه خمپاره انداز و یک دستگاه خودرو منهدم شد.
 
فرمانده پلیس فدرال عراق نیز از زخمی شدن 20 تروریست داعشی در حمله موشکی نیروهای پلیس به شرق الرمادی خبر داد.
 
رائد شاکر جدت گفت یگان موشکی پلیس فدرال و یگان توپخانه‌، دو مخفیگاه تروریست‌های داعشی را در تل مسعود و المضیق در شرق الرمادی گلوله باران کردند که به زخمی شدن 20 تروریست منجر شد.
 
تروریست‌های داعشی در این حمله موشکی به شدت زخمی شده اند و حال آنها وخیم اعلام شده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدي ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    مردم عراق فقط يك گزينه بيشتر ندارند بدون هيچ گزينه ديگر اتحاد،اتحاد ،اتحاد ويكدل شدن براي ريشه كن كردن تروريسم از سرزمينشان از خرد وكلان بابسيج تمامي قوا ونفرات در غالب همدلي و تبليغات در كشورشان و رهبران از جان گذشته و خدا ترس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس