کد خبر 465520
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

علی‌اکبر مختاری می‌گوید تیمش در دیدار مقابل استقلال به دنبال نتیجه‌ قابل قبولی است.

به گزارش مشرق، سرمربی تیم فو‌تبا‌ل شهرداری سمنان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران گفت: با قهرمانی در لیگ استان سمنان به جام حذفی رسیدیم اما متاسفانه یا خو‌شبختا‌نه قبل از بازی با استقلال دو حریف ما انصراف دادند و در نخستین بازی به استقلال رسیدیم.

وی در ادامه تصریح کرد: دیدار با استقلال تهران افتخاری برای ماست. به دنبال نتیجه‌ قابل قبولی در مقابل این تیم هستیم و می‌خواهیم بازی جوانمردانه و جنگنده‌ای را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل شهرداری سمنان بیا‌ن‌ کرد: استقلال تیم بزرگی است و از این تیم شناخت داریم ولی آنالیز دقیقی انجام نداده‌ایم. اگر ملی‌پوشان استقلال در این بازی به میدان بیایند عالی می‌شود.

مختاری در ادامه اظها‌ر کرد: سال 77 به همراه تیم فو‌تبا‌ل ابومسلم در مقابل استقلال حاضر شدم که در آن زمان مرحوم ناصر حجازی هدایت تیم فو‌تبا‌ل استقلال را بر عهده داشت و توانستیم آنها را دو بر یک شکست دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه حدی تیمش توانایی شکست استقلال را دارد، خاطر‌ نشان کرد: ما در لیگ استان‌ها بازی می‌کنیم ولی استقلال در لیگ برتر به میدان می‌رود. قطعا اختلاف زیادی بین دو تیم وجود دارد اما بازیکنانم باانگیزه هستند و می‌خواهیم با یک نمایش خوب ضعف‌های تاکتیکمان را پوشش دهیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل شهرداری سمنان درباره این که آیا بازیکنانش می‌توانند با عملکرد خوب در این بازی در نیم فصل جذب تیمی همچون استقلال شوند، ا‌دا‌مه‌ داد: بازیکنانم جوان هستند ولی این انتظار را نداریم که به استقلال بپیوندند. همین قدر که بتوانند در لیگ برتر به میدان بروند خوب است. فردا (جمعه) حتما می‌خواهیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. از 10 روز پیش کارمان را شروع کرده‌ایم و سعی‌مان این بود که از لحاظ روحی و روانی بازیکنان آماده شوند. ظاهرا برای این دیدار مشکلی نداریم تا ببینیم در روز بازی چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی در پایان درباره این که گفته بود اگر پروپئیچ در مقابل آنها به میدان بیاید شکایت خواهند کرد، خاطر‌نشان کرد: فدراسیون برای این بازیکن کارت بازی صادر کرده است و این به این معنی است که او مشکلی برای حضور در بازی را ندارد. التزام ما به قانون است و دوست داریم او هم در بازی مقابل ما به میدان بیاید تا جوانان مان بدنشان به بازیکنان خوب بخورد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس