کد خبر 465353
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این نیرو با تکیه بر توان تخصص و توانایی‌ها جوانان و فرزندان برومند این مرز و بوم به دانش ساخت ناوگان شناوری و تامین تمامی نیازمند‌های خود مجهز شده است.

به گزارش مشرق، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری عصر امروز در حاشیه بازدید وزیر دفاع از منطقه یکم نیروی دریایی ارتش با اشاره به توانمندی‌های این نیرو اظهار داشت: با همت، تلاش و تکیه بر توان و تخصص جوانان و متخصصان ایرانی، امروزه در کشور این ظرفیت را فراهم کرده‌ایم که در صورت نیاز هر چه می‌خواهیم را در حوزه دفاعی بتوانیم طراحی و به مرحله اجرا و بهره‌برداری درآوریم.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام و اجرای نیروی دریایی ارتش در بعد یگان‌های سطحی و زیرسطحی اضافه کرد: با توجه به دانش و تکیه بر ایمان نیروها، آمادگی این را داریم که هرگونه تهدیدی را سرسختانه پاسخ دهیم.

دریادار سیاری، امروز در جریان بازدید سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع از منطقه یکم نیروی دریایی ارتش و دیگر امکانات مرتبط با وزرات دفاع، همراهی کرد.

یادآور می‌شود، وزیر دفاع در جریان سفر به هرمزگان از بخش‌های مختلف در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش که در بخش ساحل غربی بندرعباس واقع است، بازدید و سرکشی کرد.

وی بخش‌هایی همانند کارخانجات نداجا، و بخش‌های مرتبط با پروژه ناوهای در دست ساخت سهند و شیراز نیز بازدید کرد.

منطقه یکم نیروی دریایی ارتش واقع در بندرعباس، بزرگترین و اصلی‌ترین پایگاه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که علاوه بر پشتیبانی و پوشش ناوگان خود در آب‌های خلیج فارس و منطقه، در سال‌های اخیر ده‌ها ناوگان و ناوگروه را نیز به آبهای محدوده خلیج عدن اعزام کرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس