کد خبر 465240
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

افزونه‌یAdBlock را باید یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های توسعه داده شده برای مرورگرهای اینترنتی خواند؛ بطوریکه این افزونه روی بیش از ۴۰۰ میلیون دستگاه پی‌سی نصب شده است. حال کمپانی توسعه دهنده‌ی این افزونه که Eyeo نام دارد، مرورگر AdBlock را برای اندروید و آی او اس منتشر کرده است.

 به گزارش مشرق، افزونه‌ی AdBlock برای وب‌گردی بدون مزاحمت سایت‌های تبلیغاتی با نصب روی بیش از ۴۰۰ میلیون دستگاه پی‌سی، حال اپلیکیشن خود را با عنوان ادبلاک پلاس برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس منتشر کرده است. کمپانی Eyeo که توسعه‌ی این افزونه و اپلیکیشن‌ها را بر عهده دارد، اولین بار این اپلیکشن AdBlock Plus را در سال ۲۰۱۳ بصورت آزمایشی عرضه کرد؛ اما به محض اینکه گوگل این اپلیکیشن را از فروشگاه خود حذف کرد، اد بلاک ترجیح داد تا ساز و کار ممانعت از نمایش تبلیغات را در قالب اپلیکیشنی که در واقع مرورگری با عنوان AdBlock Browser است، در اختیار کاربران قرار دهد. این کمپانی وعده داده که با استفاده از مرورگر ادبلاک می‌توان در فضای وب بصورت آزاد و بدون ایجاد مزاحمت به گشت و گذار پرداخت.

همچون افزونه‌ی این کمپانی، در مرورگر ادبلاک برای اندروید و آی او اس نیز می‌توان شماری از وب‌سایت‌ها را انتخاب کرد تا همچنان تبلیغات در آن‌ها به نمایش در آید. براساس اطلاعات ارائه شده، کمپانی توسعه‌دهنده مدعی است که با استفاده از این مرورگر کاربران می‌توانند تا ۲۰ درصد در میزان مصرف باتری گوشی هوشمند خود از طریق محدود کردن نمایش کلیدهای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی، ذخیره‌ی کوکی‌ها و دامنه‌های تبلیغاتی صرفه‌جویی کنند.

با انتشار این مرورگر و همچنین ارائه‌ی روش‌هایی در iOS 9 به منظور جلوگیری از نمایش محتوا، کار برای کمپانی‌هایی که از تبلیغات اینترنتی که به کسب درآمد می پردازند، سخت‌تر از پیش خواهد شد.

این اپلیکیشن را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید.

مرورگر AdBlock Browser برای گشت و گذار بدون تبلیغات برای اندروید و iOS منتشر شدمرورگر AdBlock Browser برای گشت و گذار بدون تبلیغات برای اندروید و iOS منتشر شد

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس