کد خبر 465235
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

فرمانده کل سپاه با صدورحکمی سردار غلامرضا احمدی را به عنوان فرمانده جدید سپاه امام علی بن ابیطالب‌(ع) استان قم منصوب کرد.

فرمانده جدید سپاه قم منصوب شد+عکسبه گزارش مشرق، آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب‌(ع) استان قم با حضور سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، آیت‌الله حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و جمعی از مسئولان استانی در حسینیه ثارالله ستاد فرماندهی سپاه قم برگزار شد.

در این مراسم سردار غلامرضا احمدی که پیش از این فرماندهی سپاه امام رضا (ع) خراسان‌رضوی را برعهده داشت به‌عنوان فرمانده جدید سپاه قم جایگزین سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی‌نژاد شد.

سردار نقدی در این مراسم با تاکید بر اینکه سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) باید به همت پاسداران و با کمک نیروهای بسیج به سمت اهداف بالاتری هدایت شود، اظهار کرد: سردار مهدی مهدوی‌نژاد از فرماندهان موفق سپاه است که تاکنون با فهم درست از شرایط توانسته سپاه و بسیج استان قم را به دستاوردهای مناسبی برساند.

وی با بیان این‌که «از سردار مهدوی‌نژاد به عنوان یکی از فرماندهان با تجربه در سازمان مرکزی بسیج استفاده می‌شود»، گفت: امیدواریم سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با وجود فرماندهی جدید بتواند به برکت‌های بیشتری برسد.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: ملت ایران در عرصه‌های مختلف جنگ‌های سخت ،نیمه سخت و نرم بیدار است و مسیر انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهد تا آرمان‌های امام خمینی(ره) را تحقق بخشیده و بتواند به اهداف اصلی برسد.

وی با تاکید بر این‌که «سپاه و بسیج در هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌نظیری را ایفا کرده‌اند» اظهار کرد: سردار مهدی مهدوی‌نژاد تاکنون در سپاه استان قم اقدامات مناسبی را انجام داده است و امیدواریم با حضور فرمانده جدید این سپاه استانی بتواند به نتایج و ثمرات هر چه بیشتری دست یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تاکنون با استفاده از ظرفیت‌های مختلف استان قم توانسته در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مشارکت مناسبی داشته باشد.

وی با بیان این‌که «دستاوردهای سپاه در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی و فرهنگی قابل تقدیر است»، گفت: دشمنان ما امروز از عظمت و اقتدار ایران اسلامی در هراس هستند.

سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سابق سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) نیزدر سخنانی با بیان این‌که «پاسداران و بسیجیان سپاه استان قم با الگوبرداری از شهدا توانسته‌اند به دستاوردهای مناسبی برسند»، تصریح کرد: لشکر عملیاتی 17 علی بن ابیطالب(ع) نیز در عرصه‌های مختلف مقابله با دشمن توانسته نام خود را مطرح کند.

سرداراحمدی فرمانده جدید سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)نیز با اشاره به الگو پذیری سایر امتهای اسلامی از انقلاب اسلامی ایران گفت : ارتقای آمادگی برای دفاع از اسلام و آموزش‌های رزمی در عرصه نظامی نادیده گرفته نشده است .

در این مراسم با اهدای لوح یادبودی از زحمات سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سابق سپاه امام علی بن ابیطالب‌(ع) استان قم تقدیر شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس