سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: نباید امروز به تیمی مانند آرژانتین می باختیم، چراکه سطح‌مان بسیار از این تیم بالاتر است.

به گزارش مشرق، سید محمد موسوی پس از شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران برابر آرژانتین اظهار داشت: بازی اول بود و می‌دانستیم که کار سختی خواهیم داشت، چراکه ولاسکو تیم ما را به خوبی می‌شناسد اما این موضوعات دلیل خوبی برای شکست نیست.

وی با بیان اینکه خوب بازی نکردیم و باختیم، ادامه داد: در اسپک اول مشکل داشتیم. این در حالی است که همیشه در تیم ایران وقتی دریافت اول به خوبی می‌رسد با تمام تیم‌های دنیا راحت بازی می‌کردیم، اما امروز با وجود اینکه دریافت‌های‌مان عالی رسید نمی‌دانم چرا نتوانستیم خوب اسپک بزنیم.

موسوی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم ایراد کارمان کجا بود که با یک تیم قد کوتاه مانند آرژانیتن به مشکل خوردیم. برخی‌ها شاید بگویند که ما با مطرح کردن برخی مشکلات در ژاپن دنبال بهانه گیری هستیم، اما باید بدانیم که همان مشکلات واقعاً تاثیرگذار است. با این وجود ما نباید امروز به تیمی مانند آرژانتین می باختیم، چراکه سطح مان بسیار از این تیم بالاتر است.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر خودمان بودیم باید 3 بر صفر حریف را شکست می‌دادیم و فکر می‌کنم امروز توانش را هم داشتیم اما این اتفاق رخ نداد و امیدوارم در بازی‌های آینده این شکست را جبران کنیم.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی2222222 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    داشتم داشتم حساب نیست دارم دارم حساب هست آرژانتینی ها حرف نزدندند عمل کردند
  • مجتبی ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    اخه چرا باید تیم ملی ایران مقابل این تیم ها ببازد
  • علي ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    هموطنان ناراحت نباشيد. درسته امروز بچه ها بازي خيلي بدي را كردند ولي فردا معلوم ميشه ايران چي هست. البته هر كي تونس را كم بگيره من با اون موافق نيستم . به اميد پيروزي ايران ٣-٠ در برابر تونس !
  • مهدی ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    بچه های تیم ملی تلاش سالهای گذشته را ندارند و این کاملا محسوسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس