کد خبر 464178
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

جلسه ویژه بررسی پرونده‌های زمین‌خواری در گردنه حیران بعد از ظهر امروز در دفتر معاون اول رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، جلسه ویژه بررسی پرونده‌های زمین‌خواری در گردنه حیران بعد از ظهر امروز در دفتر معاون اول رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد.

در جلسه ویژه امروز نیز که به ریاست اسحاق جهانگیری تشکیل می‌شود آخرین وضعیت پرونده‌های زمین‌خواری گردنه حیران تشریح خواهد شد.

آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حجتی وزیر جهاد کشاورزی، اشتری فرمانده نیروی انتظامی کل کشور، استانداران گیلان و مشهد و نمایندگان قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز حضور خواهند داشت.

پیش از این دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از دستور ویژه معاون رئیس جمهور به 3 وزیر دولت و رئیس بنیاد مسکن بابت رسیدگی به تخلفات زمین‌خواری در گردنه حیران خبر داده بود.

همچنین اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اخیرا در حاشیه جلسه هیات دولت گفته بود: در مبارزه با فساد من جدی هستم و کمترین تردیدی به خود راه نداده‌ام و دولت هم در مبارزه با فساد تردیدی به خود راه نمی‌دهد و علتش هم آن است که متأسفانه وضعیت فساد در کشور بسیار بد شده است.

با تشکیل جلسه امروز و دستور ویژه معاون اول رئیس جمهور به 3 وزیر کابینه به نظر می‌رسد دولت در برخورد با مفاسد عزم جدی به خرج داده و امیدواریم این پرونده که از جمله مفاسد بزرگ زمین‌خواری در کشور به شمار می‌رود با تلاش قوای سه گانه و سایر دستگاه‌های نظارتی به سرانجام برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس