کد خبر 464055
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

جلسه انضباطی و توجیهی جاسم کرار بازیکن بی انضباط تیم استقلال امروز برگزار شد و همان طور که پیش بینی می شد مسئولان باشگاه هیچ برخورد قاطع و پیشگیرانه ای با این بازیکن عراقی نداشتند.

زور استقلال به یاغی عراقی نمی رسد
به گزارش مشرق، پس از ترک بدون اجازه اردوی استقلال توسط جاسم کرار و بازگشت بدون عذرخواهی و درگیری با فرزاد مجیدی، تقریبا همه از اخراج بازیکن یاغی استقلال صحبت می کردند. در واقع این کمترین جریمه از نظر اهالی فوتبال و هواداران و رسانه ها بود اما خروجی جلسه آبی ها با کرار دقیقا خلاف انتظار افکار عمومی شد! استقلالی ها با شنیدن توجیهات کرار و یک عذرخواهی صوری از او بابت مصاحبه ها و رفتارش، او را بخشیدند و قرار شد جریمه ای هم برایش در نظر بگیرند تا با همه اهانت هایی که به فوتبال ایران و باشگاه استقلال و هم تیمی هایش کرده، دوباره سر تمرین برگردد.

 در این میان بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال خودی نشان داد و گفت تنها عذرخواهی کافی نیست و کرار باید در کمیته انضباطی حاضر شود و پاسخگوی رفتارش باشد. با این همه وقتی پرویز مظلومی، سرمربی تیم سفت و سخت پشت بازیکن خاطی است و شاید نبود همین بازیکن مثلا تاثیرگذار را برای توجیه ناکامی های احتمالی اش بهانه کند، قطعا دست و دل مدیرعامل باشگاه هم برای اقدامی قاطع می لرزد و مجبور است کوتاه بیاید. وقتی نظری جویباری معاون باشگاه در واکنش به اعتراض پیشکسوتان باشگاه به خاطر بخشش کرار ادعا می کند از خدایش بوده تا اخراج شود و ما نخواستیم این بازیکن به هدفش برسد؛ عمق فاجعه آشکار می شود!

کرار آنقدر از استقلال پول گرفته و اشباع شده که بازی کردن یا نکردن برایش مهم نیست چرا که طلبش را پیش پیش گرفته و هر گونه اقدام قهری باشگاه علیه او دقیقا به ضرر استقلال و به سود بازیکن خاطی خواهد بود از این رو استقلالی ها باز ناچار می شوند با این بازیکن عراقی مدارا کنند. در واقع ضرب المثل از ماست که بر ماست؛ کاملا در مورد استقلال و کرار صدق می کند چرا که استقلالی ها با وجود اشراف به سابقه بی انضباطی های او باز همه طلب نیم فصل او را یک جا داده اند و جایی برای جریمه و تنبیه نگذاشته اند. البته حداقل کاری که استقلال می تواند در مورد تنبیه جاسم کرار انجام دهند منع او از حضور در تمرین تیم بزرگسالان و ارجاع موقت او به تیم های پایه ای است کاری که در باشگاه های بزرگ و قانونمدار صورت می گیرد و جای اعتراض هم نمی ماند.

قطعا فوتبالدوستان برخوردهای تنبیهی باشگاه ها ومربیانی چون مانچینی، سیمئونه و راجرز را با بازیکنان بزرگی مثل بالوتلی، فیلیپ لوئیز، رحیم استرلینگ در باشگاه های منچستر سینی، آتلتیکو مادرید و لیورپول فراموش نکرده اند.  روبرتو مانچینی در مواجهه با ستاره یاغی اش بالوتلی در منچستر سیتی رای به اخراج موقت هموطن بی انضباطش داد.دیه گو سیمئونه سرمربی آتلتیکو هم با فیلیپه لوئیز بازیکن تیمش به خاطر مصاحبه علیه باشگاهش برخورد تندتری  داشت و او را از حضور در تمرین تیم اصلی منع کرده و به تیم جوانان فرستاده بود. وین رونی ستاره منچستر یونایتد نیز در زمان مربی گری مویس به خاطر بی انضباطی به نیمکت ذخیره تبعید شد تا همه بفهمند منافع باشگاه به منافع فردی حتی ستاره ها هم ارجحیت دارد.

متاسفانه نه باشگاه استقلال و نه دیگر باشگاه های ایران اشراف کامل و کافی به حق و حقوق شان در قبال بازیکنان خارجی ندارند و همین ناآگاهی آنها همه ساله ضرر و زیان های مالی و معنوی زیادی به پیکره فوتبال ایران می زند و انبوه پرونده های شکایت بازیکنان خارجی از باشگاه های ایرانی چهره بین المللی ایران را هم مخدوش می کند.

منبع: پچ پچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مسلم ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    اون یکی مثل مجتبی جباری میخواد
  • حسین ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    خدایی من یه نفر که از ماندن کرار در استقلال خوشحالم ویک تنه میتونه یک باشگاه رو نابود کنه ...مظلومی هم با تمام قوا پشت سرش ایستاده که کسی نازک تر ازگل بهش نگه ..عجب تیم بزرگیست استقلال که یک بازیکن عراقی برایش خط ونشان میکشد
  • سیروس ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    خود مجتبی جباری یه معضل بود بدتر از این. تا حالا دقت کردی تو این چندسالی که استقلال بود یه خط در میون مصدوم بود و اما الآن برای قطری ها از جون مایه میزاره و مصدوم هم نمیشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس