کد خبر 463677
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه کرار جاسم با بی انضباطی‌های متوالی شخصیت این باشگاه را زیر سوال برده است، گفت: اگر مظلومی، کرار را بیرون نکند علیه استقلال موضع می‌گیریم.

به گزارش مشرق، حسن روشن درباره اتفاقات اخیر باشگاه استقلال و بی انضباطی‌های کرار جاسم عنوان کرد: من از زمان قلعه‌نویی گفتم که این بازیکن را از استقلال بیرون کنند و یکی از مهمترین مسایلی که باعث شد من سال گذشته مقابل استقلال بایستم همین کرار جاسم بود. من در دفتر یادداشت خودم مسایل حاشیه‌ای او را ثبت کردم که به ۲۶ مورد رسیده بود و در حالی که استقلال صدرنشین بود و همه این تیم را قهرمان می‌دانستند آن حرف‌ها را زدم.

وی در این باره ادامه داد: سال گذشته من آبروی خودم را وسط گذاشتم و روی حرف خودم ایستادم. پارسال اگر قلعه‌نویی نتیجه می‌گرفت من می‌توانستم در ایران بمانم؟ وقتی آنها با کرار برخورد نکردند شخصیت استقلال را از بین بردند. من همان زمان هم گفتم نباید بازیکن خارجی بی انضباط را نگه دارند تا هر غلطی می‌خواهد بکند. دوستان جواب دادند چون استقلال اوایل فصل خوب نتیجه گرفته باید او را حفظ کنند اما با عدم برخورد با او شخصیت دیگر بازیکنان را خرد کردند.

پیشکسوت استقلال در ادامه انتقادهایش از نحوه برخورد با کرار گفت: چرا بازیکنان داخلی تا کوچکترین اتفاقی رخ می دهد یا محروم می‌شوند یا سرشان داد می‌زنند و جریمه می‌کنند اما این بازیکن بی انضباط هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد. من اول فصل به مظلومی گفتم بخاطر یک بازیکن خوب ولی بی‌شخصیت تیم خودت را خراب نکن ولی گوش نکرد. ما می‌دانیم که پورحیدری این بازیکن را اخراج می کند اما مظلومی قبول نمی‌کند یا یک وقت دیگر برعکس می‌شود.

روشن درباره اینکه چرا باشگاه استقلال تا این اندازه مقابل رفتارهای کرار مماشات می‌کند، بیان کرد: یک چیزهایی پشت پرده وجود دارد که مردم خبر ندارند. باید دید چطوری دلال‌ها او را به باشگاه غالب کرده‌اند. این تازه یک اصل قضیه است. بدتر از این به مدیریت باشگاه برمی‌گردد که یک زمانی قلعه‌نویی همه کاره بود ولی حالا پورحیدری همه کاره شده است.

وی درباره بی انضباطی اخیر کرار در اردوی استقلال عنوان کرد: تا آنجا که من اطلاع دارم در اردو نه پورحیدری حضور داشته و نه مظلومی. تیم بزرگ را به فرزاد مجیدی سپرده بودند. فرزاد پسر خوبی است ولی در حال حاضر بازیکنان خود را بزرگتر از او می‌بینند و او در اول کارش قرار دارد. این عدم مدیریت است. یا باید سرمربی در اردو بماند یا سرپرست ولی آقایان تیم را ول کردند و رفتند.

از این پیشکسوت استقلال درباره مدیریت راه دور افشارزاده پرسیدیم که اینگونه پاسخ داد: باشگاهی که نجف‌نژاد رئیس هیات مدیره‌اش باشد دیگر بهتر از این نمی‌شود. من اول فصل گفتم مربی خارجی بیاورید چونکه هر کسی بیاید با توجه به شرایطی که استقلال از فصل گذشته دارد سوخت می‌شود ولی نجف‌نژاد می‌گفت چون مظلومی پسر خوبی است باید سرمربی شود. این که نمی‌شود دلیل سرمربی شدن. استقلال و پرسپولیس مثل سپاهان نیستند که آنقدر بازیکن تولید کنند که یعقوب کریمی را به تیم استقلال اجاره بدهند. این دو تیم اوضاع نابسامانی دارند.

روشن با انتقاد از نوع مدیریت افشارزاده گفت: برای افشارزاده به عنوان پیشکسوت ورزش احترام قایل هستم ولی مدیرعامل باشگاه استقلال باید ساعت ۸ صبح در دفترش حاضر باشد و تا ۹ شب هم سر کارش باقی بماند. من تاکید می‌کنم این نوع مدیریت برای استقلال صحیح نیست. آنها همین رفتارها را داشتند که کرار اینگونه رفتار می‌کند. من تاکید می‌کنم که اگر مظلومی، کرار را بیرون نکند ما علیه او موضع می‌گیریم چون استقلال شخصیت دارد و همه پیشکسوتان استقلال از این اوضاع نگران هستند. این رفتارها شخصیت همه استقلالی‌ها را زیر سوال برده است.

وی درباره انتشار بیانیه علیه پیشکسوتان و اینکه ممکن است علیه خودش هم بیانیه صادر کنند، تاکید کرد: خدا کند علیه من بیانیه صادر کنند. با این کار خودشان را ضعیف می‌کنند و مدیریت خودشان را زیر سوال می‌برند. این رفتارها از زمان فتح الله‌زاده باب شده بود و حالا ادامه می‌دهند. مگر میرشاد ماجدی حرف بدی زد که آن بیانیه‌ها را صادر کردند. میرشاد حرف درستی زد که گفت یا مظلومی یا پورحیدری باید در اردو می‌ماندند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به اختلافات هیات مدیره این باشگاه گفت: در هیات مدیره اختلاف زیاد است. هر کسی یک حرفی می‌زند. همه با هم اختلاف دارند. ریوالدو را آورده‌اند که دو سال است جایی بازی نکرده بود ولی یک نفر نگفت که چرا این بازیکن را خریده‌اند. حالا هم برایشان دردسر درست کرده است. من فقط مانده‌ام که چطور دو بازیکن خارجی را با این همه هزینه نگه داشته‌ایم که روی نیمکت بنشینند؟ آیا باید بازیکن خارجی را برای نیمکت می‌خواستیم. استقلال پر است از این مسایل و گوش کسی هم بدهکار این حرف‌ها نیست. هیچ کس به حرف پیشکسوتان گوش نمی‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    0 0
    الان تو چه کاره ی استقلالی؟ارث پدریته؟
  • کاپیتان ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    0 0
    عزیز جان شما خیلی وقته لنگی شدی برو بابا
  • علی ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    0 0
    آقای روشن! یعنی باورکنیم این دوسال سر وصدا کردن شما فقط بخاطر عشق به استقلال بوده... آخه آدم برای عشقش خیلی جاها کوتاه میاد... به قول شما حتی زمانی که تیم تو صدر جدول بود با حرفاتون درمورد آینده آرامش تیم رو میگرفتی وبه تیم استرس وارد میکردی... نظر صحیح اینه شما برای مطرح شدن تو رسانه ها این حرفها رو میزنی... چونکه نهایتش کسی برای تحلیل بازی و حرفهای کلیشه ای هیچوقت مطرح نمیشه... به قول ضرب المثل معروف «خالف تعرف» مخالفت کن تا شناخته بشی آقای روشن! شما با این حرفها فقط زنده ای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس