کد خبر 464011
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

منابع یمنی اعلام کردند که تعداد زیادی از نیروهای عربستانی از طریق گذرگاه «الودیعه» در استان حضرموت وارد یمن شده، با حرکت به سمت مأرب در منطقه صافر متمرکز شدند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آلمان، منابع نظامی اعلام کردند که عربستان سعودی تجهیزات نظامی گسترده‌ای را به همراه نیروهای ویژه خود از طریق استان حضرموت به سمت مأرب واقع در شرق صنعا پایتخت یمن مستقر کرده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای سعودی در دو منطقه یگان 107 و الرویک مستقر شده‌اند.

عربستان سعودی و امارات با استقرار گسترده نیروهای خود در مأرب تلاش دارند تا با حرکت به سمت صنعا پایتخت یمن این شهر را تصرف کنند. روز جمعه ارتش یمن با شلیک موشک توشکا به انبار تسلیحات نیروهای اماراتی، سعودی و بحرینی 103 تن از آنها را کشتند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهرام ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    ورود زمینی نظامیان عربستان به یمن بسیار به سود یمن خواهد بود چون با ورود گسترده ی نظامیان و سربازان ائتلاف سعودی به یمن باعث خواهد شد حدالامکان از بمباران یمن تا حدودی کاسته شود و چون عربستان توانایی رزم زمینی را ندارد در باتلاق یمن گیر خواهد کرد و با تلفات زیاد در چاهی که خودش کنده خواهد افتاد در واقع عربستان که تا به امروز به لطف چندتا جنگنده ی پیشرفته عرض اندام کرده بود و با انها سیاست بزن و دررو را اتخاذ کرده بود الان که هوای چندتا جنگنده عربستان برداشته با ورود زمینی به یمن فکر میکند میتواند کاری از پیش ببرد . این اتفاق به نفع ما هم هست چون عربستان با کسری بودجه ی شدید روبه رو خواهد شد و چون هزینه ی جنگ بسیار گزاف است همان سیاستی که عربستان با همدستی امریکا برای تضعیف اقتصاد ایران قیمت نفت رو پایین اورده بودند الان همان سیاست گریبان عربستان رو گرفته. باشد که درس عبرتی برای عربستان باشد تا هوس بازی با ایران را نکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس