کد خبر 463849
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹

روز پنجشنبه ۱۳۹۴/۶/۱۲ کوهنوردان بهبهانی که عازم ارتفاعات موسوم به «قلعه تل» در شهرستان ایذه خوزستان شده بودند، حین صعود با لاشه یک توله خرس قهوه ای مواجه شدند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران، روز پنجشنبه ۱۳۹۴/۶/۱۲ کوهنوردان بهبهانی که عازم ارتفاعات موسوم به «قلعه تل» در شهرستان ایذه خوزستان شده بودند، حین صعود با لاشه یک توله خرس قهوه ای مواجه شدند.

کوهنوردان لاشه این توله خرس را محلی به نام «تنگ آبی» در حالی مشاهده کردند که لاشه تازه بوده و حداکثر یک روز از مرگ حیوان می گذشت.

همچنین شکم توله خرس پاره شده و اندام درونی آن که بر اساس برخی خرافات خواص دارویی و درمانی دارد از درون بدن حیوان خارج شده بود.کوهنوردان به فاصله کمی از محل مشاهده لاشه توله خرس با چادرهای عشایر کوچ نشین منطقه مواجه شده اند که می تواند سرنخ مناسبی برای آغاز تحقیقات در خصوص مرگ این جانور باشد.

{$sepehr_album_30615}


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • جواد ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    چرا بسیاری از خبرگذاری ها با انتشار اخبار فوق العاده غیرضروری و غیر مهم ذائقه مردم را در جلب و جذب خبر تغییر می دهند؟ هزار نکته باریکتر ز مو اینجاست
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    صاحب خرس کیست بیاید دنبال قاتل بگردد.
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    خیلی از مردم هستند که به اینگونه اخبار اهمیت میدهند. تو دوست نداری مجبورت نکردن . برو اخبار هزار نکته باریکتر ز مو را بخون!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس