کد خبر 463749
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

میرشکاک گفت: از سال‌های دور در حوزه هنری فعالیت می‌کنم، حوزه هنری نهادی انقلابی است. از روزهای ابتدای آغاز کار من سالها می‌گذرد و با اینکه مدتی است بازنشسته شدم و سنم هم به بازنشستگی رسیده ولی افرادی چون من که سالهاست در این حوزه فعالیت می‌کنیم قدر دانسته نمی‌شویم. پس دیگر بس است.

به گزارش مشرق، یوسفعلی میرشکاک در حاشیه چهل و نهمین «عصرانه ادبی فارس» با انتقاد از سیستم مدیریت فرهنگی کشور، به تعطیلی کلاس‌هایش در حوزه هنری نیز اشاره کرد و گفت: این روزها در حوزه هنری معاونی که از نسل جوان است شان من را می‌داند، گفتم 2 سال است که کلاس‌ها را می‌آیم و خدا می‌داند حقوق من از یک آبدارچی کمتر است چون مدرک ندارم.

او با اشاره به این که داشتن مدرک شرط اصلی برای برپایی کلاس‌ها نمی‌شود و تجربه شاید در کنار آن مهمتر تلقی شود چرا که ممکن است تعطیلی هر کلاسی ظلمی بر جامعه ادبی باشد، تاکید کرد: بزرگان تاریخ نیز مدرک ندارند، شاید پایین بودن مدرک بهانه‌ای برای رعایت نشدن حقوق ما از سوی آنها باشد.

به نظر می‌رسد که علت اصلی تعطیلی کلاس‌های این شاعر و منتقد ادبی عدم توجه به مسایل اداری، حقوقی باشد.

میرشکاک با اشاره به سابقه فعالیت‌هایش که مورد توجه رهبر معظم انقلاب بوده‌ است، و پیرامون روزهای بازنشستگی گفت: از سال‌های دور در حوزه هنری فعالیت می‌کنم، حوزه هنری نهادی انقلابی است. از روزهای ابتدای آغاز کار من سالها می‌گذرد و با اینکه مدتی است بازنشسته شدم و سنم هم به بازنشستگی رسیده ولی افرادی چون من که سالهاست در این حوزه فعالیت می‌کنیم قدر دانسته نمی‌شویم. پس دیگر بس است.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس