کد خبر 463734
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

بهروز شعیبی گفت: کارم را در سینما با بازیگری شروع کردم و قطعا بازیگری برایم جذابیت بسیاری دارد. به هر حال کارگردانی بیشترین انرژی و زمان را از من می‌گیرد.

به گزارش مشرق، «بهروز شعیبی» بازیگر نقش محمد در سریال «تنهایی لیلا»  درباره اینکه شخصیت محمد در این سریال دقیقا شبیه به شخصیتی است که در فیلم سینمایی «طلا و مس» بازی کرده است،‌گفت: در حال حاضر اولویت برایم تنوع نیست و در گذشته بیشتر به تنوع در انتخاب نقش‌هایم فکر می‌کردم.

وی در همین زمینه ادامه داد:‌ خوشبختانه در این سالها نقش‌های متنوع و متفاوت از این دو نقشی که می‌گویید را بازی کردم که این دو نقش ظاهرا بیشتر در اذهان عمومی باقی مانده است. مثل سریال «مهرآباد» و فیلم «مهمان داریم» که این تفاوت هم در رفتار کاراکترها و هم در ظاهر و فیزیک‌شان بود.

شعیبی با اشاره به سکانس سوزاندن دست‌هایش در این سریال گفت:تجربه خوبی بود و ما نیز در این باره عکس العمل‌های متفاوتی را نیز دیدیم.قطعا نویسنده و کارگردان که این بخش و ساختار آن متعلق به آنها است از این عکس العمل‌ها می‌توانند در کارهای بعدی خود استفاده کنند.

کارگردان سریال «پرده نشین» با اشاره به مهمترین موضوع در اولویت‌های امروزش بیان داشت: نکته‌ای که الان بیش از هر چیز برایم اهمیت دارد این است که قصه و مجموعه‌ای که با آنها همکاری دارم مورد پسندم باشد و باید بگویم که به هر قیمتی حاضر نیستم در نقش و آثار متفاوت حضور داشته باشم.

شعیبی: به هر قیمتی نقش متفاوت بازی نمی‌کنم

شعیبی ادامه داد:‌ کارم را در سینما با بازیگری شروع کردم و قطعا بازیگری برایم جذابیت بسیاری دارد. به هر حال کارگردانی بیشترین انرژی و زمان را از من می‌گیرد.

وی درباره اولویت بین کارگردانی و بازیگری نیز افزود:‌ در حال حاضر اولویتم برای کار کردن، کارگردانی است که بیشترین زمان را به خود اختصاص می‌دهد. اما باز هم می‌گویم که زمانیکه کارگردان هستم فقط به کارگردانی‌ام تمرکز دارم و زمانیکه بازیگر هستم به بازیگری و باید گفت دو انسان کاملا جدا از هم هستم.

شعیبی در پایان گفت:‌ یک فیلم‌نامه در دست دارم که ممکن است برای ساخت یک اثر سینمایی دست به کار شوم، اما هنوز مشخص نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس