کد خبر 463305
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

مدیر تیم ملی فوتبال با بیان اینکه همانند کاشانی قدرت سیاسی ندارم، گفت: من یک ورزشی هستم و تنها قدرت ورزشی دارم و مثل برخی‌ها نیستم.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در مقابل گوام بازی خوبی از خود ارائه دادیم و توانستیم تیمی را که توانسته بود ترکمنستان و هند را شکست دهد با یک پیروزی پرگل شکست دهیم. کادر فنی آنالیز خوبی از هند داشته و مطمئناً همه به دنبال کسب سه امتیاز در دیدار با هند هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان برای خروج از کشور مشکلی ندارند؟ گفت: تا به الان که با شما صحبت می‌کنم مشکلی وجود ندارد، اما با توجه به جوان بودن تیم ما، ما بازیکنان دانشجو در اختیار داریم ولی خوشبختانه با رایزنی‌هایی که کردیم برای خروج آنها تا به الان مشکلی وجود ندارد. یکی دو نفر بودند که اسم نمی‌آورم که آنها نیز مشکل‌شان برطرف شده و امشب می‌توانند به راحتی همراه با ما به هندوستان سفر کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چطور تیم امید می‌تواند بازی کنان سرباز را به خارج از کشور ببرد اما تیم ملی با مشکل مواجه می شود؟ گفت: در تیم امید آقای کاشانی حضور دارد و من مثل او از قدرت سیاسی برخوردار نیستم و او با توجه به قدرت سیاسی که دارد و آشنایانی که دارد هر کاری از او بر می آید اما من قدرت ورزشی دارم و دوست و آشنا ندارم. من افشین پیروانی هستم و تنها فکرم موفقیت تیم ملی کشورم است.

مدیر تیم ملی در خصوص برنامه ریزی تیم ملی تا دیدار با ژاپن گفت: بعد از دیدار مقابل هند به دوبی خواهیم آمد و در آنجا ویزای گوام را خواهیم گرفت و سپس به ایران بازخواهیم گشت و امیدوار هستم تا روزی که برمی گردیم مشکلات کمپ تیم ملی تمام شده باشد و با شرایط خوب آماده پذیرایی از بازیکنان تیم ملی باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس