کد خبر 462645
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

مدیر تیم فوتبال امید گفت: هیچ تعاملی بین تیم ملی فوتبال ایران و تیم امید وجود ندارد.

به گزارش مشرق، حبیب کاشانی که امروز مهیمان برنامه ورزش و مردم بود در مورد شرایط این تیم گفت: زمان زیادی تا مسابقات مقدماتی المپیک باقی نمانده و بر همین اساس ابتدا چون از 11 فروردین ارتباط مان با بازیکنان قطع شده بود با صلاحدید کادر فنی اردویی را در ترکیه برگزار کردیم و سپس قرار شد برای ایجاد اعتماد به نفسش برای اولین بار در کشور هلند اردویی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: طبیعتا چون به خاطر تحریم‌ها مشکلاتی داشتیم از سوی سفارت ایران از سوی هلند نیز کمک‌هایی انجام شد تا بتوانیم این کمپ را برگزار کینم ضمن اینکه در خصوص پروسه حضور ویزا نیز به خاطر طول مدت آن مشکلاتی به وجود آمد در نهایت با 27 بازیکن به هلند رفتیم و شب گذشته نیز یک دیدار تدارکاتی برگزار و امیدها آن‌را با پیروزی پشت سر گذاشتند. در نهایت امیدوارم کادر فنی به نتایجی که می‌خواهد در این اردو برسد.

کاشانی با بیان اینکه قرار است در این اردو درآمدزایی نیز داشته باشیم افزود: با وجود حمایت‌های کامل کفاشیان و البته کیومرث هاشمی در کمیته ملی المپیک، از لحاظ مالی برای تامین تیم امید اقدامی به آن صورت شکل نگرفته هرچند که اخیرا هاشمی اعلام کرده است بودجه‌ای برای تیم فوتبال امید در نظر گرفته‌اند. در این مدت نیز منابعی غیر از فدراسیون فوتبال به تیم امید کمک کردند که از جمله آن‌ها می توان به سفر هلند اشاره کرد که نصف هزینه کمپ را متقبل شد. هرچند که یکسری افراد خیر نیز کمک‌هایی داشتند که از ما خواستند تا نام آن‌ها را نبریم اما به این حال در مرحله اول هدایتی 500 میلیون به ما کمک کرد و  گفته معتقدم که اگر با مردم صادقانه رفتار کنید آنها نیز هر کمکی به ما خواهند کرد.

مدیر تیم فوتبال امید در مورد اینکه آیا بین این تیم و تیم ملی بزرگسالان تعامل برقرار است یا خیر گفت: بدون تعارف هیچ تعاملی وجود ندارد.

وی همچنین در مورد انتقادات افشین پیروانی از تیم امید یادآور شد: پیروانی را از سال 70 در تیم المپیک بازی می‌کرد می‌شناسم و او به یاد دارد که برای اولین بازی در قطر ما فقط 14 بازیکن را اعزام کردیم. در حال حاضر نیز برای گرفتن ویزای قطر 45 روز معطلی داریم و چون این پروسه طولانی است امید داریم تا بین دو تیم تعامل صورت بگیرد لذا از کفاشیان و اسلامیان خواهش می‌کنم تا جلسه‌ای را با کادر فنی دو تیم تشکیل بدهند و حداقل در این جلسه به ما اعلام کند که به طور مثال نمی‌توانیم از این 20بازیکن استفاده کنیم تا ما هم بدانیم که باید 20 بازیکن دیگر را جایگزین کنیم. نه حرف زیادی داریم و نه خواهش اضافه. مخلص پیروانی و کی روش هم هستیم و دعا می‌کنیم تا هم تیم آن‌ها برنده شود و هم تیم ما موفق.

وی افزود: پس از مشورتی که با جهانبخش داشتیم او اعلام کرد که در هلند به یکی از بهترین کمپ‌ها می‌رویم هرچند که این بازیکن الان مصدوم است اما همین قدر که در هلند در کمپ تیم امید و در کنار بچه‌ها حاضر شده است برایمان ارزشمند است.

کاشانی در مورد نقش کفاشیان در اتفاقات اخیر گفت: او برای اداره فدراسیون به خاطر وجود 17-18 تیم ملی کار سختی دارد. هر دفعه که ما از جایی ناراحت می‌شویم و کسی ما را اذیت می‌کند با کفاشیان تماس گرفته و او مجبور است ناز ما را هم بکشد.

کاشانی در مورد این اظهارنظر خود به تیم امید که تیم بیماران قلبی است گفت: مشکل قلبی بنده برای دوران مدیریت‌ام در پرسپولیس است ضمن اینکه مایلی‌کهن و خاکپور نیز به خاطر وجود مشکل قلبی مدتی در بیمارستان بستری بودند.

وی در مورد شرایط پرسپولیس یادآور شد: در حال حاضر که مردان بزرگ به این تیم آمده‌اند و امیدوارم پرسپولیس به شرایط قبلی برگردد و از آقای طاهری هم خواهش می‌کنم بزرگتر‌ها را دور هم جمع کرده و با آن‌ها مشورت کند چرا که بنده هم در زمان مدیریتم در پرسپولیس پس از مشورتی که با پیشکسوتان داشتم توانستیم سیر صعودی را طی کرده و در نهایت قهرمان شویم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس