کد خبر 462997
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

کلیپ ارزشی «میراث اویس» با صدای سجاد شاکری و در دفاع از مردم مظلوم یمن منتشر شد.

به گزارش مشرق، این اثر یکی از معدود آثار موسیقی منتشر شده در جمهوری اسلامی ایران (تا کنون) با موضوع تجاوز ظالمانه‌ی آل سعود به یمن می باشد که کار ساخت آن در اواسط ماه مبارک رمضان سال جاری به پایان رسیده بود، اما به دلایلی انتشار آن به تعویق افتاد.

«میراث اویس» تلفیقی از ترانه‌‌سرائی حمید محمدی، آهنگسازی امید محمدی، تنظیم حسین کرمی، میکس و مستر مرتضی تقی زاده و تدوین علی عبدلی است که با صدای سجاد شاکری به اجرا در آمده.

اما ذکر دو نکته لازم به نظر می‌رسد:
این اثر در نیمه ی ماه مبارک رمضان آماده ی انتشار بود و حتی در یک محفل خصوصی رونمائی شد، اما با توجه به اینکه موضوع این اثر (همدردی با مردم مظلوم یمن و حمایت از آنها) یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب و همچنین مردم شهیدپرور ایران اسلامی بود، ما انتظار داشتیم که توسط ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی کشور حمایت شویم تا بخشی از هزینه های ساخت اثر تأمین شود، لذا طی این مدت پیگیر جذب حمایت بودیم، که نهایتاً متأسفانه کوچکترین حمایتی از این اثر نشد و با هزینه های شخصی به تولید و انتشار رسید.

«میراث اویس» رونمایی شد + فیلم
جای تأمّل است که چرا در این کشور، یک فرزند شهید که تمامی آثار او ارزشی و در راستای آرمان‌های انقلاب و رهبری است، حتی به اندازه‌ی یک خواننده‌ی رپ مورد توجه و حمایت نیست و باید برای ساخت آثار خود متحمل زحمات فروان (البته در امورات غیر هنری) شود.

این اثر رو تقدیم می شود به همه خواهران و برادران غیور اهل یمن؛ باشد که مرهمی بر زخم ها و تسکینی بر دردهایشان بشود:



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس