کاپیتان تیم ملی والیبال که روزگاری دنبال خبرنگارها بود تا مصاحبه‌هایش را منتشر کنند، امروز در حاشیه تمرین تیم ملی گفت فقط با دوربین‌های تلویزیونی مصاحبه می‌کند.

به گزارش مشرق، روابط سعید معروف با خبرنگاران از نیمه نهایی فصل گذشته لیگ بر‌تر تیره و تار شد. روزی که معروف در میدان مسابقه بار‌ها حاشیه سازی کرد و حتی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین را نیز شوت کرد تا فضای مسابقه را تحت تاثیر قرار دهد و تیم آن زمانش متین ورامین را به فینال برساند.

در نشست خبری پس از این مسابقه، یکی از خبرنگاران با لحنی تند از معروف درباره رفتارش در میدان سوال کرد و گفت وی در میدان فحاشی می‌کرده است. این سوال به مشاجره لفظی میان دو طرف منجر شد و معروف نیز گفت: من در زمین با بازیکنان به زبان ترکی صحبت می‌کنم و اگر فحاشی کنم هم کسی متوجه نمی‌شود.

انتشار این سخنان معروف در رسانه‌ها باعث ناراحتی او شد و حتی در نشست خبری مسابقه فینال لیگ آن سال مدعی شد خبرنگاران حرف‌هایش را تغییر داده‌اند.

معروف پس از آن اتفاقات تا مدت‌ها از مصاحبه با رسانه‌ها فراری بود اما هیچ خبرنگاری به این تصمیم واکنش نشان نمی‌داد زیرا این مسئله تصمیم شخصی وی بود.

اتفاقات پس از جام واگنر، روابط خبرنگاران و کاپیتان تیم ملی را تیره‌تر کرد. تیم ملی در این رقابت‌ها با سه شکست، در میان چهار تیم چهارم شد و سعید معروف هم پس از پایان رقابت‌ها از مردم لهستان عذرخواهی کرد که تیم ملی ایران نتوانسته عملکرد خوبی به نمایش بگذارد.

این مسئله موج جدیدی از انتفادات را علیه معروف در پی داشت زیرا بسیاری از رسانه‌ها معتقد بودند کاپیتان تیم ملی ایران ابتدا باید به دلیل سه شکست تیمش از مردم ایران عذرخواهی کند. البته معروف سپس در مصاحبه دیگری که در سایت فدراسیون والیبال منتشر شد، منتقدانش را کسانی عنوان کرد که عقده‌های درونی خود را با قلم روی کاغذ آورده‌اند.

امروز پس از پایان تمرین تیم ملی و زمانی که خبرنگاران قصد انجام مصاحبه با معروف را داشتند وی گفت با خبرنگاران رسانه‌های مکتوب مصاحبه نمی‌کند و فقط حاضر به گفت‌و‌گو با رسانه‌های تصویری است.

سعید که حالا خیلی معروف شده است، فراموش کرده که زمانی به دنبال همین خبرنگاران مکتوب بود تا مصاحبه‌اش را منتشر کنند.

فصل گذشته سعید معروف قصد داشت شهرداری ارومیه را در میانه فصل‌‌ رها کند و به روبین کازان روسیه برود اما این تصمیم با مخالفت باشگاه ارومیه‌ای مواجه شد. با این وجود رسانه‌های مکتوب از این انتقال حمایت کردند زیرا آن را به سود والیبال ایران می‌دانستند. در آن دوران معروف از خبرنگاران خواست مصاحبه‌ای از وی منتشر کنند تا هم از فواید حضورش در لیگ روسیه برای والیبال ایران حرف بزند و هم دل مدیران باشگاه شهرداری ارومیه را به دست بیاورد. خبرنگاران نیز مصاحبه او را منتشر کردند تا به والیبال ایران کمک کنند.

حتی زمانی که معروف به یک نیمکت نشین در روبین کازان تبدیل شد و در ‌‌نهایت این تیم روسی قرارداد او را تمدید نکرد هم رسانه‌های مکتوب از او انتقاد نکردند و خبر از قهرمانی روبین کازان در لیگ روسیه و لیگ قهرمانان اروپا دادند؛ آن هم در جام‌هایی که معروف هیچ نقشی در آن‌ها نداشت.

حتی خبرنگاران ترجیح دادند چشم خود را روی خیلی حواشی و شایعه‌هایی که درباره معروف پخش شده است، ببندند تا حاشیه‌ای برای والیبال ایران به وجود نیاید.

سعید معروف باید توجه کند که علاوه بر شخصیت حقیقی، یک شخصیت حقوقی نیز به عنوان کاپیتان تیم ملی دارد و همین شخصیت حقوقی است که مورد حمایت رسانه‌ها قرار دارد و تهدید کردن یک خبرنگار به کتک زدن شاید درشان شخصیت حقیقی‌اش باشد، اما درشان شخصیت حقوقی‌اش نیست.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • گیل مرد ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    3 0
    تنها ورزشکاری که درتمام طول عمرم دیدم که بسیار منطقی وبادلیل مصاحبه میکند اقای معروف است بعد از باخت هیچ وقت دنبال توجیه نیست ادم واقع گرایی است وباعث افتخار والیبال ایران خدایا به سلامت دارش درپایان این وصله ها به ایشان نمی چسبد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس