ایران و روسیه برای طراحی مشترک و اورهال هلیکوپتر‌ در خاک جمهوری اسلامی ایران مذاکره می‌کنند.

به گزارش مشرق، تهران و مسکو برای طراحی مشترک هلی‌کوپتر طی بازدید هیأت ایرانی از روسیه مذاکره می‌کنند.

معاون وزیر دفاع ایران به اسپوت‌نیک‌نیوز گفته است در طول این دیدار«ما با روسیه درباره مسائلی از قبیل طراحی مشترک هلی‌کوپتر و همچنین مسئله به کارگیری زیرساخت‌ها برای اورهال هلی‌کوپترها در خاک جمهوری اسلامی ایران صحبت می‌کنیم.

منوچهر منطقی مدیرعامل صنایع هوایی نیروهای مسلح گفته است ایران تجربه بسیار زیادی در نگهداری و به روز کردن هلی‌کوپترها دارد.

هیأت ایرانی که 25 تا 30 آگوست در روسیه بود از سالن هوافضای بین‌المللی روسیه در مسکو بازدید کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سراج ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    0 0
    سلام مشرق بهتر نیست وقتی این کارها به بار نشست و قدمی برداشته شد اون وقت خبر بدی؟
  • علیا ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    0 0
    بحث اورهال خیلی بحث مهمی هست که ما میتونیم از این مورد سود ببریم. از اونجایی که نیروی هوایی ارتش و سپاه ثابت کردند که در بحث نگهداری و بازسازی و عمر دهی تجهیزات هوایی از جمله بالگرد و هواپیما تخصص و استعداد بالایی دارند ما میتونیم با روسیه همکاری کنیم به شکلی که حتی مشتری های نیروی هوایی روسیه برای ارتقا و یا اورهال تجهیزات هوایی خودشون به ایران مراجعه کنند. این میتونه در بحث درآمد زایی برامون خیلی مفید باشه.
  • شهرام ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    ایران میتونه در زمینه طراحی جنگنده هم حرفی برای گفتن داشته باشه به احتمال زیاد طراحان خیلی خوبی هم داریم چند سال پیش در رژه ی نیروی های ارتش دو نوع ماکت پهباد که فکر کنم یکیش سیمرغ و دیگری سفره ماهی بود نشان داده شدند که دارای طراحی بی نظیری بودند البته فرم و رنگی که بهش زده بودند طوری بود که احساس میکردم نوع سرنشین دار ان هم در دستور کار است چون کابین خلبانانشان معلوم بود. اگر با همکاری روسیه این ماکت ها به جنگنده تبدیل شوند موقعیت ما در جهان به کلی تغییر خواهد کرد از خریدار تمام عیار به تولید کننده ی مشترک و شاید هم روزی به تولید کننده ی تمام عیار تبدیل شویم. ما فقط احتیاج به زیر ساخت های قدرتمندی داریم امیدوارم علاوه بر تولید مشترک هلیکوپتر به تولید مشترک جنگنده هم فکر کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس