کد خبر 461572
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

سرمربی فصل پیش پرسپولیس تأکید کرد که با ادامه این روند سرنوشت بدی در انتظار این تیم خواهد بود.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در مورد بحث درخواست مدیریت باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم برای کمک مالی، گفت: این اصلا خوب نیست و هیچ‌کس آن‌را تأیید نمی‌کند، ولی وقتی مجبور باشند، دیگر کاری از دستشان ساخته نیست. وزارت ورزش که به پرسپولیس کمک نمی‌کند، اسپانسر هم که وجود ندارد و حالا مجبور شده‌اند دست نیاز به‌سوی هواداران دراز کنند. این درحالی است که آنها صاحب اصلی پرسپولیس هستند.

وی تأکید کرد: راه چاره تغییر مدیریت نیست، شما فکر می‌کنید اگر مدیریت تغییر کند همه چیز درست خواهد شد؟ قطعا اینطور نیست و اگر مدیریت هم تغییر کند باز هم این مشکلات وجود دارد.

سرمربی پیشین پرسپولیس اظهار داشت: الان پرسپولیس با مشکل اسپانسر مواجه شده و طبیعی است که این مشکل به‌وجود بیاید. هیچ‌کس حاضر نیست در این زمینه پیشقدم شود، چون خیلی‌ها به خودشان می‌گویند، ممکن است اسپانسر پرسپولیس شویم، ولی بعد از چند ماه مدیرعامل تغییر کند و همه چیز عوض شود.

درخشان عنوان کرد: با ادامه این روند سرنوشت بدی در انتظار پرسپولیس خواهد بود. این شرایط سال گذشته هم وجود داشت، تیم ما بی‌پول بود، اسپانسر نداشت و همه فشارها فقط روی مربی بود. پرسپولیس مثل یک بچه یتیم شده که هیچ‌کس سرپرستی آن‌را قبول نمی‌کند. واقعا این برای فوتبال ما خوب نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    اقای درخشان بدتر از دوران مربیگری شما هم میشه مگه؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس