کد خبر 460307
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۳

مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر اعلام آمادگی علی کریمی برای حضور در کادر فنی هستند؛ اما کاپیتان سابق سرخپوشان به دلایل شخصی مایل نیست در این مقطع با باشگاه همکاری کند.

به گزارش مشرق و به نقل از شبکه خبری پچ پچ ، علی کریمی  از مدت ها پیش پیشنهاد همکاری با پرسپولیس را دریافت کرده است. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات این تیم مثل هواداران امیدوار است جادوگر فوتبال مثل زمان مربیگری حمید درخشان سر تمرین برود و رسما به عنوان مربی کنار سرخپوشان باشد.

البته باور همکاری کریمی با برانکو کمی بعید است چرا که این بازیکن در زمان سرمربیگری برانکو در تیم ملی رابطه خیلی خوبی با این مربی نداشت و لگد معروف او به کیف پزشکی پس از تعویضش در جریان یکی از دیدارهای جام جهانی آلمان شهرت جهانی دارد! با این همه، کریمی فعلا در صف موافقان و حامیان برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس است و شاید موضوع حضورش در کادر فنی هم به همین دلیل باشد.

 برانکو و علی کریمی در یک جبهه اند؛ اما کاپیتان سابق سرخپوشان با افرادی در باشگاه مشکل دارد و حاضر به همکاری با آنها نیست. در این زمینه شنیده می شود وی با علی اکبر طاهری، سرپرست فعلی زاویه دارد و ظاهرا تا زمانی که وی مسئولیتی در باشگاه داشته باشد نمی خواهد به پرسپولیس برود؛ حتی اگر پای حمایت از برانکو و تیمش در میان باشد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    یه کریمی و یه دنیا حاشیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس