تیم والیبال جوانان ایران عصر امروز (سه‌شنبه) برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان راهی مکزیک می‌شود.

به گزارش مشرق، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان با حضور 16 تیم برتر از قاره‌های مختلف جهان از 20 تا 30 شهریور ماه در مکزیک برگزار خواهد شد. تیم والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های برزیل، چین و کوبا همگروه است.

کاروان تیم والیبال جوانان ایران ساعت 16 و 30 دقیقه عصر امروز سه‌شنبه با 12 بازیکن و 9 همراه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی مکزیک می‌شود. ملی‌پوشان کشورمان ابتدا به دوحه قطر می‌روند و از آنجا طی پروازی طولانی مدت به «مکزیکالی» محل برگزاری مسابقات گروه ایران خواهند رفت.

تیم والیبال جوانان ایران یک هفته قبل از آغاز رقابت‌ها به مکزیک می‌رسند تا اردوی آماده‌سازی خود را برای تطبیق بازیکنان با شرایط آب و هوایی و جغرافیایی این کشور برگزار کنند.

سرمربی تیم والیبال جوانان درباره میزبان آمادگی این تیم گفت: در مدت تمرینات بازیکنان با انگیزه کار کردند و از نظر جسمانی و تاکتیکی آماده شروع رقابت در قهرمانی جهان هستند.

فرهاد نفرزاده تصریح کرد: تنها نگرانی موجود بعد مسافت و فاصله این کشور از ایران است که به یقین بازیکنان از نظر ساعت خواب و بیداری با مشکل روبرو خواهند شد و به همین دلیل زودتر راهی مکزیک می‌شویم تا در مدت اقامت یک هفته این مشکل را نیز حل کنیم.

حمید حمودی، امین اسماعیل نژاد، محمد علی پیران، سلیم چپرلی، سهند الله‌وردیان، محمدرضا عوض‌پور، رحمان تقی‌زاده، اکبر ولایی، محمد دلیری، محمد امین حیدری، جواد کریمی و امیر حسین اسفندیار 12 بازیکن اعزامی به این رقابت‌ها هستند که دو نفر آنان همراه تیم ملی والیبال نوجوانان در رقابت‌های جهانی آرژانتین شرکت کردند.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس