کد خبر 461089
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس آنقدر حاد شده که بازیکنان این تیم در اهواز به جای شام بیسکویت خوردند، آن هم در حالی که وزارت ورزش واکنشی به این اتفاقات نشان نداده است.

به گزارش مشرق، تمرین نوبت صبح پرسپولیس در شرایط عجیبی به پایان رسید. بازیکنان این تیم که امروز قرار بود در نوبت صبح و عصر تمرین کنند تنها در نوبت صبح در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند و به زدن وزنه پرداختند.

تعدادی از بازیکنان  به دلیل مشکلات عدیده مالی قرار بود بعد از تمرین امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از شرایط بد مالی گلایه کنند تا مشکلات مالی این باشگاه به صورت رسمی رسانه‌ای شود اما با تماس‌هایی که از سوی برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس با بازیکنان گرفته شده از آنها خواستند تا چند روز آینده صبر کرده و مصاحبه نکنند تا مسئولان باشگاه بتوانند با تهیه پول بخشی از قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کنند.

این در حالی است که شایعاتی مبنی بر اعتصاب بازیکنان در این شرایط به گوش می‌رسد چرا که پیش از این قرار بود بازیکنان امروز در نوبت صبح و عصر تمرین کنند اما در اقدامی عجیب تمرین نوبت عصر این تیم تعطیل اعلام شد و با این شرایط مشخص نیست که تمرین فردا هم برگزار شود یا نه و این مسائل احتمال اعتصاب بازیکنان را بیشتر کرده است.

مشکلات مالی در باشگاه پرسپولیس به حدی زیاد شده که بازیکنان این تیم ماه‌هاست پولی از باشگاه دریافت نکرده‌اند و بازیکنان جوانی مثل علی فاطمی و علی علیپور برای تهیه مسکن دچار مشکلات هستند به طوری که فاطمی شب‌ها در رختکن ورزشگاه درفشی‌فر می‌خوابد و علیپور هم چند ماهی است که با تهیه مسکن روبرو است.

اوج مشکلات مالی پرسپولیس را شاید بتوان بعد از بازی این تیم مقابل فولادخوزستان به حساب آورد به طوری که بازیکنان پس از برد مقابل این تیم اهوازی و در زمانی که به فرودگاه آمده بودند تا از اهواز راهی تهران شوند به دلیل نداشتن پول نتوانستند شام بخورند و بازیکنان سرخ‌پوش تهرانی به جای شام بیسکویت خورده و جالب اینجاست که هزینه این بیسکویت‌ها را هم کریم باقری حساب کرده بود!

تمام مشکلات مالی پرسپولیس در این چند وقت فشار زیادی روی مدیران این باشگاه وارد کرده به طوری که امروز کریم باقری در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اگر مدیران این باشگاه نمی‌توانند پرسپولیس را اداره کنند جای خود را به افرادی بدهند که قادر به انجام این کار باشند.

با همه این تفاسیر شرایط در باشگاه پرسپولیس به گونه‌ای بغرنج شده که علی اکبر طاهری سرپرست این باشگاه در مصاحبه‌ای رسما اعلام کرد که هواداران نفری 5 هزار تومان به این باشگاه کمک کنند تا پرسپولیس نیازی به اسپانسر نداشته باشد. آن هم در حالی که اگر چنین اتفاقی رخ دهد قطعا مشکلات بیشتری گریبان سرخ‌پوشان را خواهد گرفت. در این میان وزارت ورزش و جوانان هم فعلا سیاست سکوت را هم در پیش گرفته و مشخص نیست چه موضعی در مورد این شرایط حاد سرخ‌پوشان خواهد گرفت.

مسئله این است چه در پرسپولیس می گذرد که تاکنون نتوانسته اسپانسر داشته باشد؟ تیمی که حامیان مالی برای ورود به این تیم سرو دست می شکستند اکنون چه شده که نمی تواند اسپانسر جذب کند؟ چه دست هایی پشت پرده است؟ آیا کسانی می خواهند این تیم مردمی رو به نابودی برود؟ آیا قرار بود اگر بحث خصوصی سازی منتفی شود باشگاه به مشکل شدیدتری بربخورد؟ چه کسی پاسخگوی این شرایط است؟
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    0 0
    ماشین های میلیاردیشونو نمیبینی؟؟؟ وای خدا میگن هر چی پولدارتر باشی خسیس تری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس