"احمد عزیز چقدر لباس سبزت به قامتت می آید، برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم چند بار به سمت و سوی حرم رفتی، ضریحش را چگونه در آغوش گرفتی و اشک غربت حسین(ع) را چطور بر گونه هایت سرازیر نمودی؟"

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، همرزم شهید "احمد حیاری" مدافع حرم حضرت زینب(س) به مناسبت شهادت احمد، دلنوشته ای خطاب به وی منتشر کرد که متن آن را در ادامه می خوانید: احمد! آن هنگام که لباس سبز سپاه بر تن کردی تصور شهادتت را در کدامین قطعه از بلاد شام به تصویر می کشیدی و شاید سرزمینت را، اما بخت و اقبالت تو را در جوار بانوی کربلا بی بی زینب(س)، کشاند.

لقب مدافع حرم گرفتی و مدتی است شوش شهر شهیدان گمنام بوی عطر شهادت را به مشام ندارد.
احمد! بیا و بگو اشک غربت اهل بیت(ع) را چطور بر گونه هایت سرازیر نمودی؟
احمد عزیز چقدر لباس سبزت به قامتت می آید، برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم چند بار به سمت و سوی حرم رفتی، ضریحش را چگونه در آغوش گرفتی و اشک غربت حسین(ع) را چطور بر گونه هایت سرازیر نمودی؟

احمد! لاذقیه مرا بیاد جبهه های وطنم می برد. آنگونه که هر روز شهیدی بود و خبری، احمد جان چقدر دلم برایت تنگ می شود، احمد به من رخ بنما و نفسی تازه کن، رنگ و رویت به خونت آغشته و نفس گرمت در کنار حرم بی بی بند آمد.

احمد حرف و سخنم نمی آید و چشمانم خشک، احمد گردان امام حسین(ع)، سپاه شوش، پاسداران، بسیجیان و مردم شهرت چشم به نسیم معطرت که از جوار زینب(س) می آید دوخته اند.

احمد جان زود بیا و بگو چگونه در دیار غربت همچون مولایت حسین(ع) به شهادت رسیدی، احمد زود برگرد... احمد داداش عزیزم شهادتت مبارک.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابی ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    شهادتت مبارک ... دست ما رو سیاهان را بگیرید ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس