کد خبر 460019
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

این گزارش تصویری که به شدت در فضای مجازی خارج از کشور بازتاب داشته است، یک سرباز رژیم صهیونیستی را در حال بازداشت کودکی فلسطینی نشان می دهد.

به گزارش مشرق، در این تصاویر کودکی همراه خانواده اش در اعتراض به شهرک سازی های غیر قانونی رژیم اسرائیل در کرانه باختری شرکت کرده و دستگیر شده است. متاثرترین نکته این است که دست پسرک گچ گرفته شده است و با آن تن نحیف و دست گچ گرفته چقدر می توانسته خطرناک باشد که سرباز اسرائیلی گردنش را بین ساعد و بازوی عضلانی و زمختش فشار می دهد.

پسرک فلسطینی ترسیده است،گریه می کند و در تقلاست از دست سرباز اسرائیلی فرار کند. خانواده اش نیز - که همگی زن و دختر هستند- تلاش می کنند او را از سرباز پس بگیرند اما نظامی صهیونیست سخت تر و دردناک تر گردن پسرک را می فشارد.

سرانجام در آخرین تصویر هنوز کودک در چنگ سرباز اسرائیلی اسیر است و مادر و مادربزرگ و خواهرش که به شدت از سرباز کتک خورده اند جایی خارج از زاویه دید عکاس رویترز ایستاده اند و برای طفل شان که معلوم نیست چه سرنوشتی خواهد داشت، اشک می ریزند.

امروز در کتابی خواندم ، مرگ ترسناک نیست، ترسناک ترین لحظه این است که در زنده بودن، چیزی به نام انسانیت در درون مان مرده باشد. کاش سرباز اسرائیلی این جمله را شنیده بود.

{$sepehr_album_30281}


منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • محمدرضا ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    0 0
    لعنت به هرچی کفتار صهیونیسته...
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    0 0
    اف بر غیرت سران اعراب فرمانرویان بی غیرتی که روی هر دیوث را سفید کردند
  • حاج یوسف رزمنده ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    0 0
    زنان فلسطینی باید سلاح سرد با خودشان بردارند ودر قلب سربازان اسرائیلی فرو کنند . و گلوی آنان را با چاقوی خانگی پاره پاره کنند . باید یک نفر از اسرائیلی ها زنده نماند . زنان به راحتی می توانند سلاح سرد را حمل کنند که سرباز اسرائیلی به آنان شک نکند 0
  • جواد ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    0 0
    اون مردای بی غیرت رو نگاه کنید تورو خدا یکیشون داره عکس میگیره. من اگه بودم یارو رو جر واجر میکردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس