کد خبر 459493
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰

منابع رسانه ای آمریکا با انتشار یک قطعه ویدیو، لحظه تیراندازی به دو خبرنگار آمریکایی یکی از شبکه های تلویزیونی این کشور را به نمایش درآورده اند.

گروه بین الملل مشرق- براساس اخبار منتشره، دو تن از کارکنان شبکه تلویزیونی محلی دبیلو.دی.بی.جی (از شبکه‌های تلویزیونی همکار شبکه سی‌بی‌اس آمریکا) - شامل یک گزارشگر و یک تصویربردار - زمانی که در حال پخش یک گزارش زنده بودند، بر اثر شلیک گلوله کشته شدند.

فیلم//لحظه کشتار خبرنگاران در آمریکا

آلیسون پارکر، گزارشگر و آدام وارد، تصویربردار این شبکه دو قربانی این حادثه بوده‌اند. گروه خبری شبکه تلویزیونی محلی دبیلو.دی.بی.جی هنگامی که در حال انجام یک مصاحبه زنده از منطقه بریج‌واتر پلازا در نزدیکی مونتانای ویرجینیا بوده‌اند، هدف تیراندازی قرار گرفته‌اند.

فیلم//لحظه کشتار خبرنگاران در آمریکا

تیرانداز یکی از کارکنان سابق این شبکه تلویزیونی بوده که سال گذشته به دلایل نژادپرستانه از آن اخراج شده بود. گفته می شود، قاتل پس از این تیراندازی از محل گریخته و تصاویری را که به وسیله دوربین تلفن همراه خود از لحظه قتل تصویربرداری کرده بود در فضای مجازی منتشر کرده است.

فیلم//لحظه کشتار خبرنگاران در آمریکا

به دنبال تشدید اقدامات پلیس آمریکا برای دستگیری قاتل، خودروی وی در یکی از خروجی های شهر شناسایی و تحت تعقیب قرار داد. فرد تیرانداز پس از ساعتی تعقیب و گریز با یک خودروی دیگر در اتوبان تصادف کرده و پس از توقف در کنار جاده اقدام به خودکشی با سلاح همراه کرده است.

فیلم//لحظه کشتار خبرنگاران در آمریکا

عامل تیراندازی پیش از فرار و خودکشی، در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی توئیتر علت این حمله و قتل همکاران سابقش را آزار و اذیتهای آنها در زمان همکاری و وجود تبعیض نژادی در محل کار سابقش عنوان کرده است. برخی منابع آمریکایی گفته اند که قاتل از نظر فکری فردی منحط و دارای گرایشات "همچنسبازی" بوده و همین موضوع سبب دوری کردن همکاران و طرد وی از محیط اطرافش بوده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    0 0
    به به چه امنیتی داره کدخدا
  • ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    مسخره نکنین حتی اگر هم به دلایل نژادپرستانه اخراج شده نباید انسان های بیگناه دیگری میکشته شما هم که کدخدا امنیت نداره درسته ولی مال خودمون هم نمیدونی به قول م.ا بگم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس