کد خبر 458967
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

مسعود‌ ده‌نمکی جزو معدود کارگردان هایی است که همواره رسانه های مکتوب و تصویری را در جریان مراحل ساخت فیلم سنیمایی‌اش قرار می‌دهد آخرین خبر این فیلم سینمایی حکایت از پایان فیلمبرداری «رسوایی 2» است.

به گزارش مشرق، شاید مسعود‌ ده‌نمکی جزو معدود کارگردان هایی است که همواره رسانه های مکتوب و تصویری را در جریان مراحل ساخت فیلم سنیمایی‌اش می‌گذارد این در شرایطی است که بسیاری از کارگردان‌ها در سینمای ایران از رسانه‌ای شدن کار خود جلوگیری می‌کنند شاید ذهنیت آنها همواره بر این باور است که این گونه به فروش بیشتری دست پیدا خواهند کرد.

بر همین اساس طبق آخرین اخبار فیلمبرداری فیلم سینمایی «رسوایی 2» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف و با ضبط سکانس‌های نهایی در فرودگاه مهرآباد به پایان رسید.

گفتنی است؛ تدوین فیلم که چندی پیش توسط امیرشیبان خاقانی آغاز شده، ادامه دارد.

در این فیلم بازیگرانی چون اکبر عبدی، سحر قریشی، امیر نوری، محمدرضا شریفی نیا و فخرالدین صدیق شریف، رامین راستاد، ابوالفضل همراه و ... ایفای نقش می‌کنند.

شایان ذکر است که فیلمبرداری این فیلم سینمایی در 10 مرداد آغاز شد. ابتدا عوامل فیلم با فیلمبرداری در اطراف محله امامزاده یحیی کار خودرا شروع کردند سپس به ساختمان راه آهن مرکزی در میدان آرژانتین رفتند مدتی هم در چیتگر  بودند و در نهایت به فرودگاه مهرآباد رسیدند. این گروه فیلمبرداری بعد فیلمبرداری در نقاط مختلف تهران کار خود را پایتخت به اتمام رساندند.

فیلمبرداری«رسوایی 2» در پایتخت تمام شد+ عکسفیلمبرداری«رسوایی 2» در پایتخت تمام شد+ عکسفیلمبرداری«رسوایی 2» در پایتخت تمام شد+ عکسفیلمبرداری«رسوایی 2» در پایتخت تمام شد+ عکسفیلمبرداری«رسوایی 2» در پایتخت تمام شد+ عکسفیلمبرداری«رسوایی 2» در پایتخت تمام شد+ عکسفیلمبرداری«رسوایی 2» در پایتخت تمام شد+ عکسفیلمبرداری«رسوایی 2» در پایتخت تمام شد+ عکسفیلمبرداری«رسوایی 2» در پایتخت تمام شد+ عکسفیلمبرداری«رسوایی 2» در پایتخت تمام شد+ عکس
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس