کد خبر 458474
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

کاندیدای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری درباره عملکرد دولت گفت: نقطه ضعف دولت این است که نمی‌تواند قیمت‌ها را تثبیت کند و دلیل این است که نقدینگی دولت بالا می‌رود؛ این دولت گرفتار است.

به گزارش مشرق، محمد غرضی کاندیدای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به نقاط قوت و ضعف دولت در دو سال اخیر، اظهار داشت: دولت آقای روحانی عکس‌العمل دولت قبلی بود؛ دولت آقای احمدی نژاد در جامعه شکاف‌های زیادی را به وجود آورده بود و بین قوا جنگ و دعوا بود.

وی ادامه داد: آقای روحانی از این موقعیت استفاده کرد و دولتی تشکیل داد که نمی‌خواست در فرهنگ گذشته زندگی کند و با تشکیل این دولت باعث آسایش جامعه شد و دولت توانست به مردم بگوید که مثل دولت قبلی راه نمی‌رود و این نقطه قوت دولت یازدهم در حوزه داخلی بود.

کاندیدای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به عملکرد دولت در حوزه سیاست خارجی افزود: دولت آقای روحانی سعی کرد در حوزه سیاست خارجی یک طرفه راه رفتن دولت قبل را اصلاح کند و این راه را به جاده دوطرفه تبدیل کرد و با طرف‌های متخاصم مذاکره انجام داد و در این موضوع توفیق یافت که این حرف را جابیاندازد که ما به‌دنبال بمب اتم نیستیم.

غرضی درباره نقاط ضعف دولت یازدهم گفت: درآمد دولت کفایت هزینه‌ها را نمی‌کند البته دولت‌های قبلی نیز با این مشکل روبه‌رو بودند؛ منتهی آن دولت‌ها این موضوع را افشا نمی‌کردند اما این دولت افشا می‌کند که من درآمد ندارم همه هزینه‌ها را بدهم؛ در این زمینه باید مجموعه قدرت سیاسی به دولت کمک کنند و اجازه ندهند که این دولت هم بدنام شود. البته این مشکلات متعلق به این دولت نیست بلکه در همه دولت‌ها بوده است منتهی این دولت این هنر را داشته که این موضوعات را علنی کند.

وی با اشاره به گرانی‌های اخیر تأکید کرد: البته گرانی به اندازه قبل نبوده است؛ تورم 30 یا 40 درصد بود، اما الان 15 درصد شده است؛ گرانی شده است ولی مثل گذشته نیست و دامنه آن ضعیف است.

کاندیدای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: نقطه ضعف دولت این است که نمی‌تواند قیمت‌ها را تثبیت کند و دلیل این است که نقدینگی دولت بالا می‌رود؛ این دولت گرفتار است.

غرضی با اشاره به نظر مردم مبنی بر اینکه دولت در حوزه معیشتی مردم موفق عمل نکرده است، تصریح کرد: درباره وضعیت معیشتی، حرف مردم صحیح است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس