کد خبر 458384
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

مدیر مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان از آغاز نام‌نویسی دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم در این مؤسسه خبر داد و گفت: ثبت‌نام در این طرح تا 25 شهریورماه ادامه دارد.

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن‌زاده مدیر مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان با اشاره به آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم، اظهار داشت: این دوره باهدف آموزش روشی نوین برای فهم قرآن و انس بامعنای آن برای اولین بار در کاشان برگزار می‌شود.

وی به اهداف برگزاری دوره‌های تربیت مربی تدبر در قرآن اشاره کرد و گفت: ترویج و تبلیغ قرآن و اهل‌بیت(ع) با رویکرد تدبری، افزایش ایمان و عمل به قرآن و سیره اهل‌بیت(ع) و زمینه‌سازی جهت گسترش تدبر در قرآن و سیره بزرگان دین از مهم‌ترین اهداف برگزاری دوره‌های طرح تربیت مربی تدبر در قرآن به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده درباره زمان برگزاری دوره تربیت مربی تدبر در قرآن، خاطر نشان کرد: این دوره سه ماهه در نظر گرفته شده و قرار است در پاییز امسال در مؤسسه برگزار شود.

مدیر مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان با اشاره به شرایط متقاضیان شرکت در این دوره، افزود: اعتقاد و التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ایران و نظام ولایت فقیه، برخورداری از سلامت جسمانی و روانی و داشتن حداکثر 35 سال از شرایط عمومی ثبت‌نام در دوره تربیت مربی تدبر در قرآن است.

وی با بیان اینکه شرکت در این طرح علاوه بر شرایط عمومی به شرایط اختصاصی نیز نیاز دارد، گفت: اتمام سطح دو حوزه و یا اتمام فعالیت‌های قرآنی با مدرک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی و یا اتمام کارشناسی رشته علوم قرآن و حدیث و قبولی در آزمون شفاهی و مصاحبه از شرایط اختصاصی شرکت در دوره تربیت مربی تدبر در قرآن دارد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به اینکه مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان از تمامی نقاط کشور پذیرش دارد، افزود: شرکت در طرح تدبر در قرآن به دروس نظری و عملی تقسیم می‌شود که ثبت‌نام از علاقه‌مندان تا 25 شهریورماه ادامه دارد.

دوره تربیت مربی تدبر در قرآن با حضور اساتید مجرب کشوری و اعطای گواهینامه رسمی و با همکاری مؤسسه تدبر در قرآن و سیره و اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور توسط مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان برگزار می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس