کد خبر 458243
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

رئیس‌جمهور آمریکا دوشنبه(روز گذشته) در اظهاراتی ضمن استقبال از حمایت رهبر اقلیت سنا از برجام، مخالفان توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ را «دیوانه» خطاب کرد.

اوباما: مخالفان توافق با ایران«دیوانه» هستندبه گزارش مشرق، رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی درباره برجام و مخالفت‌ها با آن در آمریکا، مخالفان توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 را «دیوانه» خواند.

به گزارش پایگاه آمریکایی «پولیتیکو»، در ادامه کش و قوس‌ها در آمریکا در قبال «برجام» باراک اوباما مخالفان برنامه جامع اقدام مشترک را «دیوانه»(the crazies) خواند.

رئیس‌جمهور آمریکا با استقبال از اعلام رسمی حمایت «هری رید» رهبر اقلیت دموکراتها در مجلس سنای این کشور از «برجام» گفت که حمایت و رهبری «رید» اهمیت دارد.

باراک اوباما با اشاره به حمایتهای رهبر اقلیت دموکرات و سناتور با سابقه آمریکایی از وی طی سال‌های گذشته افزود: «برای من سخت است بگویم چقدر من هری رید را دوست دارم. هر آنچه که من بدست آوردم من به آن رسیدم چون هری رید در کنار من بود».

رهبر دموکرات‌ها در سنای آمریکا روز گذشته از «برجام» حمایت کرد تا بدین ترتیب اکنون اوباما برای مقابله با تهدید جمهوریخواهان در سنا برای عبور از حق وتوی ریاست جمهوری این کشور تنها به حمایت 6 سناتور دیگر نیاز داشته باشد.

«هری رید» با بیان اینکه برجام «بهترین راه» برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران است، گفت: هرآنچه بتواند برای اطمینان از اجرایی شدن توافق انجام می‌دهد


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس