رامین ناصرنصیر بازیگر سریال «شهرزاد» بیان کرد که آخرین روزهای بازی خود در این سریال به کارگردانی حسن فتحی را سپری می کند.

به گزارش مشرق، رامین ناصرنصیر با اشاره به سریال «شهرزاد» که در حال حاضر مشغول بازی در آن است و قرار است در شبکه نمایش خانگی توزیع شود، گفت: هم اکنون در باغی مشغول تصویربرداری سریال هستیم که این باغ منزل یکی از شخصیت های اصلی سریال با نام «بزرگ آقا» با حضور علی نصیریان است.

وی ادامه داد: این روزها آخرین روزهای تصویربرداری سریال «شهرزاد» است و ظاهرا تا ۱۵ یا ۲۰ شهریور کار به اتمام می رسد و در نهایت در ۲۶ قسمت خواهد بود.

ناصرنصیر که نقش شوهرخواهر شخصیت شهرزاد را بازی می کند، توضیح داد: «شهرزاد» داستانی است که زمینه ای عاطفی و عاشقانه دارد و کمی هم درباره جنگ و مسایل مافیایی است. آدم ها در این سریال سعی می کنند با دست اندازی به قدرت همه چیز را اداره کنند و بعضی از آنها در کودتای دهه ۱۳۳۰ نقش دارند.

بازیگر سریال «شهرزاد» اضافه کرد: این سریال به نوعی قصه «پدرخوانده» را دارد که البته پدرخوانده با فضای ایرانی است. این یک درام عاشقانه، پرماجرا و پرتنش است و الگوی این کار همچون بسیاری از دیگر سریال های حسن فتحی از جمله «مدار صفر درجه» است و همان فضاها را تداعی می کند.

این بازیگر درباره فضای داستان این سریال عنوان کرد: داستان «شهرزاد» در دهه ۱۳۳۰ می گذرد و درباره کودتای ۲۸ مرداد است. با این حال قصه درباره اتفاقات سیاسی نیست بلکه فضایی رمانتیک دارد.

بازیگر سریال «در حاشیه» در ادامه درباره زمان تولید این سریال عنوان کرد: قرار بود فاز دوم سریال در پایان مرداد ماه کلید بخورد اما هنوز اتفاقی نیفتاده و خبر جدیدی به ما اعلام نشده است.

وی در پایان از بازی در یک فیلم سینمایی با عنوان «آشوب» به کارگردانی کاظم راست گفتار خبر داد.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس