کد خبر 458053
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از سفر دولت‌مردان به استان‌ها و شهرستان‌ها در هفته دولت خبر داد و گفت: دولتمردان ‌روز چهارشنبه به دیدار ‌رهبر معظم انقلاب می‌روند‌.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید انصاری در همایش دستاوردهای دولت و رونمایی از پروژه‌های شاخص شهرستان دماوند اظهار کرد: در آستانه میلاد امام رضا (ع) هستیم و این روز را به همه مسلمانان جهان و کشورمان تبریک می‌گوییم.

وی افزود: ایران به محبت اهل‌بیت (ع) مفتخر است و فخر مضاعفی بابت میزبانی امام هشتم (ع) دارد؛ ما زیر سایه حضرتی قرار داریم که در طول تاریخ خطرهای زیادی را برطرف کرده و دولت به این موضوع اعتقاد ویژه دارد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: رئیس‌جمهور کار خود را از مشهد مقدس آغاز کرد و بارها در دولت تأکید کرده که با توسل به امام هشتم (ع) قدم در راه کار اجرایی کشور گذاشته است.

انصاری گفت: همچنین وزیر امور خارجه کشورمان در مقاطع مختلف که به‌سختی برخورد، همانند فرماندهان دفاع مقدس بارها در طول مذاکرات و قبل و بعد از عزیمت به محل مذاکره، به مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع) رفت.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت، یاد دو شهید بزرگوار عرصه مدیریت، شهیدان باهنر و رجایی را گرامی داشت و افزود: هفته دولت فرصتی برای این است که دولت با مردم سخن بگوید.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: فردا سفر استانی دولت به همدان و روز چهارشنبه دیدار با رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود و در طول هفته، دولت‌مردان به استان‌ها و شهرستان‌ها سفر می‌کنند.

انصاری ادامه داد: ارائه خدمت در شرایط ویژه و با منابع مالی محدود کار دشواری است؛ اما همت جهادی مجموعه ارزشمند نظام به‌خصوص قوه مجریه کار را تسهیل می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس