کد خبر 457942
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

مهران احمدی گفت: اختلافات شدید میان تهیه کننده و سرمایه گذار که معمولا مادی می باشد، مانع توزیع قسمت پایانی «ابله» در شبکه نمایش خانگی شده است و در این میان مردم چه گناهی دارند که به دلیل این اختلافات شخصی نمی توانند یک مجموعه را تا پایان دنبال کنند.

به گزارش مشرق، مهران احمدی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت سریال "ابله" محصول شبکه نمایش خانگی گفت: توزیع این سریال درشبکه نمایش خانگی به علت اختلافات مالی  میان تهیه کننده و سرمایه گذار به تعویق افتاده است.

قسمت باقی مانده قسمت آخر است

13 قسمت از این سریال وارد شبکه نمایش خانگی شده اما یک قسمت به عنوان  قسمت پایانی آن هنوز وارد شبکه خانگی نمایش نشده است .

وی افزود: به نظرم ارشاد به عنوان یک اهرم  می تواند ماجرا را ختم به خیر کند و عوامل این نابسامانی چه تهیه کننده و چه سرمایه گذار را بازخواست کند این وسط تنها مردم قربانی می شوند زیرا آنها 13 قسمت را خریداری کرده اند و حالا قادر به تماشای آخرین قسمت آن نیستند.

ارشاد می خواهد کدخدا منشی کند

وی ادامه داد: ارشاد در این میان می خواهد کدخدا منشی کند و به صورت خیلی نرم برخورد کند اما باید این جریان را سرو سامان دهد این موضوع تقصیر ما بازیگرانی که این فیلم را ماه ها قبل  و به پایان رسانده ایم نیست مقصر اصلی آن تهیه کننده و سرمایه گذاری است که حالا مخاطب را در بی خبری  گذاشته است.

می خواستند فقط 8 قسمت را توزیع کنند

احمدی عنوان کرد: من و «سیامک انصاری» به عنوان نماینده کل عوامل پیگیر موضوع بودیم و قراربود این ماجرا را به پایان برسانیم جالب است که بگویم این سریال قرار بود تنها تا قسمت 8 آن وارد شبکه نمایش خانگی بشود اما با پیگیری من و سیامک تا قسمت 13 توزیع شد  اما حالا خیلی ساده می خواهم بگویم که دیگر زورمان نمی رسد و از این بیشتر نمی توانیم جلو برویم.

این بازیگر ادامه داد: اختلافات شدید تهیه کننده و سرمایه گذار که معمولا مادی است این اجازه را نمی دهد که قسمت پایانی آن وارد شبکه نمایش خانگی شود. اما باز هم تاکید می کنم که مردم نباید قربانی این ماجراهای شخصی شوند به هر حال آنها ما را در مکان های مختلفی می بینند و ازما پیگیر ماجرا می شوند. به خاطر حفظ آبرو و شخصیت سینما هم که شده باید جلوی مردم وجه آن را حفظ  کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اقداماتی صورت گرفته وقرار است تا پایان همین ماه قسمت 14 " ابله " نیز وارد شبکه نمایش خانگی شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس