کد خبر 457544
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷

مدیرعامل استقلال گفت: کسی از من انتظار ندارد که بخواهم در وزارت ورزش از استقلال حمایت کنم.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در مورد شرایط استقلال اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داریم و با پیروزی که در اهواز به دست آوردیم آن هم در هوایی بسیار گرم، بچه‌ها از روحیه بسیار خوبی برخوردار هستند و جا دارد بنده بابت تلاش آنها و این پیروزی، یک تشکر جانانه از بازیکنان و کادر فنی داشته باشم. در هر صورت در هوای گرم اهواز کار بسیار بزرگی انجام دادیم و امیدوار هستم در مدت زمانی که در لیگ وقفه ایجاد شده است، بتوانیم با تمرینات منظم آماده‌سازی خود را برای ادامه مسابقات حفظ کنیم.

وی در مورد مشکلات مالی ایجاد شده در باشگاه استقلال که روز گذشته منجر به تجمع کارمندان باشگاه و همچنین قطع برق کمپ ناصر حجازی شده است، گفت: در هر صورت برق خانه من و شما هم قطع می‌شود و این دلیل نمی‌شود که بخواهیم به این مسائل بیش از اندازه دامن بزنیم! البته روز گذشته یک چک 3 میلیونی را به این منظور ارسال کردیم ضمن اینکه پول کارمندان نیز آماده شده و امروز ساعت 9 صبح در حساب‌شان است. بالاخره با این وضعیتی که وجود دارد همه باشگاه‌ها به مشکلات مالی دچار هستند.

افشارزاده گفت: البته باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس چون در بورس خبری هستند و خبرنگاران همواره به اخبار این دو تیم می‌پردازند و حتی در برخی مواقع که حتی خبری نیز وجود ندارد خبرسازی می‌کنند که البته ما هم از این موضوع استقبال می‌کنیم و از آن خوشحالیم که این دو باشگاه همیشه مورد توجه قرار دارند و نسبت به تیم‌های دیگر به اخبار این دو تیم بیشتر پرداخته می‌شود.

مدیرعامل استقلال در مورد مشکلات مالی بازیکنان استقلال از جمله سجاد شهباززاده گفت: در حال اقداماتی هستیم و پول بازیکنان را نیز پرداخت خواهیم کرد البته خودم با سجاد صحبت کردم و در حال حل مشکلات این بازیکن نیز هستیم و فکر نمی‌کنم مشکل حادی به وجود بیاید.

وی از جلسه صبح امروز با شاهرخ سبک‌دست خبر داد و یادآور شد: از سبک‌دست دعوت کردم تا به باشگاه بیاید و صحبت‌هایی را در مورد مسائل مالی داشته باشیم. در هر صورت مشکلات مالی وجود دارد و اینطور نیست که آن را منکر شویم اما باید با صبوری کارمان را انجام دهیم و با بردباری کارها را پیش ببریم.

وی در مورد اینکه آیا سبک‌دست به تعهدات خود عمل کرده است یا خیر، گفت: تا حالا او به تعهداتش عمل کرده است اما بیشتر این هزینه‌ها به منظور پرداخت بدهی‌های فصل گذشته انجام شده است. سبک‌دست هم با توجه به اینکه با چند اسپانسر قرارداد امضا کرده بود و چون اسپانسرهای فوق به قراردادهای خود پایبند نبودند این موضوع مشکلاتی را برای باشگاه ایجاد کرد.

افشارزاده در پاسخ به این سؤال که اسپانسر فصل جدید استقلال نیز گفته می‌شود به تعهدات خود پایبند نبوده است، تأکید کرد: این موضوع ارتباطی به ما ندارد و ما با خود سبک‌دست در این مورد طرف حساب هستیم. فکر کنم با توجه به وقفه‌ای که در لیگ برتر ایجاد شده بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا او از کفاشیان و تاج خواسته بود تا عابدینی را از هیأت رئیسه سازمان لیگ عزل کنند، گفت: به نظر من مطرح کردن این صحبت‌ها درست نیست. بنده این موضوع را تکذیب می‌کنم و نه به آقای کفاشیان و نه به آقای تاج چنین صحبتی را مطرح نکرده و اصلاً دلیل ندارد چنین خواسته‌ای داشته باشم و این حرف را بزنم.

افشارزاده در مورد اینکه عابدینی اظهار کرده بود چطور او که در وزارت ورزش است می‌تواند در مورد استقلال اظهارنظر کند اما من نمی‌توانم در مورد پرسپولیس صحبت کنم، گفت: من هیچگاه چنین کاری را انجام ندادم.

وی در پاسخ به این سؤال آیا با حضور در وزارت ورزش از استقلال حمایت می‌کند، تأکید کرد: به هیچ عنوان چنین چیزی مطرح نیست. در وزارت ورزش چه کاری می‌توانم برای استقلال بکنم؟ وقتی قانون و مقررات اجازه نمی‌دهد به هیچ باشگاهی پول پرداخت شود بنده چه کاری می‌توانم بکنم، بنده به قدری پایبند مسائل قانونی و اخلاقی هستم که اصلاً چنین موضوعاتی را زیبنده تفکرات و مسئولیتی که دارم، نمی‌دانم. البته کسی هم از من انتظار ندارد که بخواهم چنین کاری را انجام بدهم.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود ساکت گزینه جدی مدیرعاملی این باشگاه است، گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما از استقلال رفتنی خواهید بود یا خیر، گفت: خیر. برای چه بروم! هر موقع شما رفتید من هم می‌روم! تا این لحظه هیچ صحبتی در این خصوص مطرح نشده و فعلاً تا وضعیت باشگاه روشن نشود در سمت خود باقی خواهم ماند. یک تعهد اخلاقی داده‌ام که تا زمانی که احساس کنم برای استقلال مثمرثمر هستم در سمت خود باقی خواهم ماند.

افشارزاده در پاسخ به این سؤال که آیا از بازیکنان استقلال رضایت دارد، گفت: صددرصد از آنها و همچنین کادر فنی و مجموعه تیم راضی هستم. آنها در گرمای 50 درجه اهواز عالی بازی کردند.

وی در مورد اینکه با این حال در دیدار استقلال مقابل هم‌نام اهوازی ضعف داوری مشهود بود گفت:به هر صورت هیچ داوری نمی‌خواهد عمداً به اشتباه سوت بزند تا در رسانه‌ها برایش مشکل ایجاد شود. البته طی بازی‌‌های هفته‌های اول لیگ همانطور که بازیکنان و تیم‌ها آماده نیستند، داوران نیز آماده نیستند و امیدوارم هرچه زودتر برای آنها این آمادگی حاصل شود.

مدیرعامل استقلال در پایان درمورد اینکه به نظر می‌رسد که دیگر کرار برای استقلال حاشیه‌ای ایجاد نخواهد کرد گفت: کرار باید بدانند اینجا ایران است و باید به مربی و باشگاهی که حدود 70 سال قدمت دارد احترام بگذارد و باید دقت کند مسائل اخلاقی و رفتاری را رعایت کند. ما بازیکنان بسیار بهتری از کرار داریم و حیف است که او با این رفتارها تیم را به حاشیه ببرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس