کد خبر 457088
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

تلاش این مرد هندی عاشق به شکل یک ماجرای رمانتیک و تأثیرگذار کارگردانان هندی را مصمم کرد تا در بالیوود فیلمی از سرگذشت مانجی و همسرش بسازند.

 به گزارش مشرق، از ماجرای زندگی یک مرد هندی که به خاطر عشق به همسرش 22 سال از عمر خود را صرف کندن کوهی کرده یک فیلم سینمایی تهیه می‌شود.

«داشرات مانجی» این مرد فقیر هندی 22 سال پیش قصد داشت همسر بیمارش را برای معالجه از روستای‌شان به شهر برساند، اما وجود یک کوه بلند در نیمه راه سبب شد زن را بر پشت خود بنشاند و از کوه بالا ببرد و همین دیر رسیدن به پزشک باعث مرگ همسرش شد.

عشق فرهادی مرد هندی فیلم می‌شود

پس از این حادثه، مرگ همسر،  بشدت «مانجی» عاشق را تحت تأثیر قرار داد و این مرد عاشق برای آنکه دیگر هیچ‌کس در آبادی به خاطر وجود کوه در میانه راه عزیزش را از دست ندهد، به تنهایی شروع به کندن کوه کرد و پس از 22 سال کندن سرانجام از دل کوه جاده‌ای ساخت تا روستاییان بتوانند براحتی بیماران خود را بموقع به پزشک برسانند.

عشق فرهادی مرد هندی فیلم می‌شود

تلاش این مرد هندی عاشق به شکل یک ماجرای رمانتیک و تأثیرگذار کارگردانان هندی را مصمم کرد تا در بالیوود فیلمی از سرگذشت مانجی و همسرش بسازند. این کوه 24 مایل مسیر روستاییان را برای رسیدن به شهر دور کرده بود اما مرد عاشق توانست این مانع را از سر راه روستاییان بردارد. این مرد می‌گوید برای رسیدن به هدفش شب و روز کار کرده و در نهایت این داستان شگفت‌انگیز را از خود برجای گذاشته است.

بسیاری از مردم منطقه تصور می‌کردند که مانجی دیوانه است اما او در نهایت توانست با این کوه‌کنی 22 ساله جاده‌ای را برای روستاییان فقیر آماده سازد.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    آخی طفلکی پیرشده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس