کد خبر 457005
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳
 به گزارش مشرق، گرفتن نسخه پشتيبان از اطلاعات و داده هاي يک سيستم رايانه اي، ضروري ترين کاري است که يک کاربر بايد انجام دهد. در اين مطلب، با يکي از قابليت هاي ويندوز 8 آشنا مي شويد که به وسيله آن مي توانيد به طور خودکار و دوره اي از فايل هاي سيستم خود نسخه پشتيبان تهيه کنيد.براي اين کار ابتدا صفحه استارت ويندوز را باز و در کادر جست وجوي آن عبارت file history را وارد و سپس روي گزينه اي با همين نام کليک کنيد.

حال صفحه اي جديد باز مي شود. اگر قصد داريد فايل پشتيبان روي شبکه محلي ذخيره شود از ستون سمت راست، روي گزينه Select Drive کليک کنيد؛ سپس از صفحه باز شده Add Network Location را انتخاب کنيدو از کادر باز شده پوشه شبکه خود را برگزينيد. در ادامه، اگر مي خواهيد که بازه زماني راکه به طور خودکار نسخه پشتيبان تهيه مي شود ، تنظيم کنيد، گزينه Advanced Settings را انتخاب کنيد. در صفحه اي که باز مي شود، گزينه هاي زير وجود دارد:

Save Copies of Files : با اين گزينه مي توانيد مدت زماني را که قصد داريد نسخه پشتيبان از فايل هاي شما تهيه شود، مشخص کنيد.

Size of Offline Cache : مي توانيد ميزان فضاي ذخيره سازي نسخه پشتيبان را مشخص کنيد.

Keep Saved Versions : با اين گزينه هم مي توانيد مشخص کنيد فايل پشتيبان تا چه مدت باقي بماند.

بعد از انجام تنظيمات، روي گزينه Save Changes کليک کنيد. در آخر براي باز گرداندن نسخه هاي پشتيبان گزينه Restore Personal Files را انتخاب کنيدو سپس روي پوشه اي که فايل هاي شما در آن قرار دارد، 2بار کليک و فايل هاي مورد نظرتان را انتخاب و سپس روي گزينه Restore to Orginal Location کليک کنيد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس