کد خبر 456920
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵

ساعتی پیش در یک دیدار پر حادثه بایرن مونیخ با خوش‌شانسی موفق شد از سد میزبان خود هونفهایم بگذرد.

به گزارش مشرق، بایرنی‌ها در روزی که پیراهن‌های سفید خود را بر تن کرده بودند، با نتیجه 2 بر 1 از سد هوفنهایم گذشتند و دومین پیروزی خود در فصل جدید بوندسلیگا را به دست آوردند.
بعد از پایان این دیدار پپ گواردیولا گفت:" از این پیروزی و بویژه از عملکرد شاگردانم راضی‌ام. می‌دانستیم امروز کار دشواری در پیش داریم، چرا که در سال‌های اخیر هوفنهایم همیشه ما را دچار مشکل کرده است."
مارکوس گیزدول ،سرمربی هونفهایم، نیز گفت:" برایم سخت است بتوانم کلمات مناسب برای بیان احساسم را پیدا کنم. همه ما ناامید و سرخورده شدیم. واقعا از زحمتی که شاگردانم در طول نود دقیقه کشیدند ممنونم؛ آنها بایرن را تا مرز شکست بردند. اما در نهایت ورق برگشت."
روبرت لواندوفسکی که گل دقیقه نود او موجب شد سه امتیاز مسابقه به بایرن برسد، نیز اظهار داشت:" ما تیم برتر بودیم، برای همین حقمان بود برنده شویم. گل خوردن در دقیقه یک هم می‌تواند برای هر تیمی اتفاق بیفتد. فوتبال همین است."
کوین فولاند که در نخستین دقیقه نیمه اول موفق شد با قطع پاس آلابا به بواتنگ، توپ را وارد دروازه مانوئل نویر کند نیز اذعان کرد:" حس ناامیدی عجیبی بر همه ما مستولی شد؛ وقتی که فرصتش را داری سه امتیاز را به حساب تیمت واریز کنی اما ر دقیقه نود مسابقه حریف گل پیروزی بخش را وارد دروازه تیمت می‌کند، واقعا اتفاق تلخی است. ما قرار گذاشته بودیم از همان ابتدای کار بایرن را تحت فشار قرار دهیم و خودمان سوار بازی شویم. واقعا هم امروز بعد از مدت‌ها شجاعانه بازی کردیم اما بالاخره تیم حریف نامش بایرن است و بازی کردن مقابل آنها کار آسانی نیست؛ با همه این اوصاف عملکرد تیم ما خوب بود. من در دقیقه مسابقه برنامه و قصد از پیش تعیین‌شده‌ای نداشتم بلکه کاملا غریزی شامه گلزنی‌ام به کار افتاد و از آن موقعیت نهایت استفاده را کردم. البته شانس هم با ما یار بود که مدافعان بایرن چنان اشتباه فاحشی مرتکب شدند."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس