کد خبر 456720
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

رسانه های محلی روز پنجشنبه گزارش دادند پاکستان و روسیه یک قرارداد درباره بالگردهای جنگنده امضا کرده اند.

به گزارش مشرق، یک شبکه تلویزیونی پاکستانی به نقل از منابع نظامی ناشناس اعلام کرد این کشور چهار فروند بالگرد «ام آی-35 ام» از روسیه دریافت خواهد کرد که از آنها در مبارزه با تروریسم استفاده خواهد شد.

پاکستان 4 فروند بالگرد جنگی خرید+عکس

این بالگردها، قابلیت های پروازی پیشرفته ای دارند و می توانند در دمای بالا و مناطق کوهستانی فعالیت کنند. به گفته برخی منابع، پاکستان و روسیه در یک سال گذشته درگیر گفتگوها به منظور نهایی کردن این توافق بوده اند. این دو کشور پارسال موافقتنامه ای در زمینه همکاری بین وزارتخانه های دفاع برای افزایش کارآمدی نظامی نیروهای مسلح خود امضا کردند. در ماه ژوئن، ژنرال راحیل شریف فرمانده ارتش پاکستان، در بحبوحه افزایش تماس های نظامی با روسیه، به این کشور سفر کرد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سلطان شکرستان ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    به به چه جالب !!!!!! روسیه ما هم میخواهیم از این ها داشته باشیم یا میدهی یا می دهیم گردنت را بزنند!!!!!!!!!!!!!
  • اافشین تهران ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    این همون میل بیست و چهار هستکه نوع صادراتیش سده سی و پنچ .در جنگ با عراق هم دشمن ازش استفاده میکرد اما در مقابل کبری ناتوان بود ولی برای عملیات هلی برد خوبه چرا که توان دفاع از خودس رو داره.اما چهارتا بالگرد!!!!!کمی خنده داره.
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    هلیبرد؟؟؟!!!! حالت خوبه؟ اکجاش سوار شن رو ملخ هاش؟ بلد نیستی حرف نزن این کلا دو نفر خدمه داره
  • آرش ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    با سلام بر خلاف دکترین آمریکایی در دکترین روسی هلیکوپتر تهاجمی باید توانایی حمل چهار تا شش سرباز مسلح با تجهیزات کامل را داشته باشد این توانایی در هلیکوپتر میل می 24 و میل می 28 و میل می 35 وجود دارد به چهار پنجره کوچک در عقب هلیکوپتر دقت کنید
  • ناشناس ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    کابین حمل نیرو، تجهیزات و یا زخمی ها در میانه چرخبال قرار دارد و دربها به صورت کشویی به چپ و راست باز می شود. چهار تا هشت نفر هم ظرفیت دارد
  • ياور ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    0 0
    ناشناس 10:13 شما لازم نيست اظهار فضل كنی وقتی كه سوادش را نداری. ميل 24 (هایند) توان هلیبرن دارد و هشت سرباز با تجهیزات كامل را با خود جابجا ميكند. كي به شما اجازه داده فكی كنی كه عقل كلی!؟ خب بلد نيستي ساكت باش. چرا وقتي يك نفر ديگر حرف حق ميزند موضع ميگيري؟ ساكت باش و چيز ياد بگير.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس