کد خبر 456195
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از نجات کارگر جوان از عمق ۳۰ متری یک چاه خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی درباره جزئیات این عملیات امدادرسانی، گفت: وقوع حادثه سقوط در چاه ساعت ۱۰:۳۲ امروز از طریق مراجعه حضوری به ایستگاه ۷۸ آتش‌نشانی اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی بلافاصله عوامل این ایستگاه را به محل حادثه واقع در شهرک مشیریه بلوار امام خمینی (ره) اعلام کرد.

وی گفت: با توجه به نوع حادثه، گروه نجات۲ نیز به محل اعزام شدند که پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد حادثه در یک خانه دو طبقه قدیمی رخ داده و طی آن چاهی که برای آزمایش خاک به عمق ۳۰ متر حفر شده، یکی از کارگران را بلعیده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اعلام اینکه کارگر جوان گرفتار شده در عمق چاه وضعیت مناسبی نداشت، گفت: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات موجود به عمق چاه ۳۰ متری رفته و موفق شدند کارگر ۳۰ ساله را که دچار مصدومیت شدید از ناحیه کمر شده بود، از زیر خاک نجات داده و به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دهند.

ملکی با اعلام اینکه این حادثه به دلیل عدم ایمن‌سازی‌های لازم و وجود گازهای سمی در داخل چاه رخ داده بود، افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل، در ساعت ۱۱:۵۰ به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس