کد خبر 456011
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۵

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: من علاقه بسیاری دارم که لژیونر شوم و باید بگویم حضور در تیم راپیدوین به سود من و باشگاه است.

به گزارش مشرق، مهدی شریفی شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی درباره ماندنش در تیم سپاهان یا رفتن به تیم اتریش اظهار داشت: باشگاه امروز مذاکرات نهایی را برای فروش بازیکنش صورت داد. به هر حال،هرچه خدا بخواهد، همان می‌شود زیرا امروز مذاکرات نهایی انجام شد و فردا خبر نهایی اعلام می‌شود.

وی افزود: در هر حال، امیدوار هستم که هرچه به نفع باشگاه و من باشد، اتفاق بیفتد اما من دوست دارم که ترانسفر شوم و انشالله ترانسفر می‌شوم.

مهاجم سپاهان با اشاره به شرایط راپیدوین اتریش در لیگ این کشور گفت: این تیم، در حال حاضر در لیگ کشور خود تیم نخست جدول است و در رقابت‌های اروپایی با ساختار بازی دارد و در صورت صعود با شالکه بازی می‌کند.

وی با بیان اینکه این تیم در حال حاضر تیم اول اتریش به شمار می‌رود، بیان داشت: در ایران دوست دارم فقط برای سپاهان بازی کنم اما اگر لژیونر شوم هم برای سپاهان خوب است و هم خودم.

مهاجم سپاهان با اشاره به دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان بیان داشت: بازی خیلی سختی بود؛ فولاد آمده بود که نتایج قبلش را جبران کند؛ آنها خیلی خوب بازی کردند و حق ما برد بود.

وی با اشاره به خطای مشکوک به پنالتی روی احسان حاج‌صفی گفت: خطای روی احسان پنالتی بود اما جدای از این موضوع، ما در مسابقه موقعیت‌های داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم اما این کار را نکردیم. مساوی هم خوب است اما می‌توانستیم ببریم چون بازی در خانه خودمان بود.

شریفی درباره موقعیت‌هایی که در این بازی از دست داد، ادامه داد: من در بازی امروز چندان موقعیت ۱۰۰درصدی برای گلزنی نداشتم اما همین توپ‌ها را نیز باید گل می‌کردم.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود در پاسخ به اینکه آیا پیشنهاد باشگاه راپیدوین به او جدی است یا خیر، با کنایه اضافه کرد: نه این پیشنهاد شوخی است!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس