کد خبر 456006
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۱

معاون وزیر نیرو گفت: به دنبال تامین منابعی هستیم تا مشکل قطع برق در برخی مناطق کشور که سبب بروز مشکلاتی شده رفع شود.

مشکل قطع برق در کشور رسماً تایید شد
به گزارش مشرق، هوشنگ فلاحتیان صبح دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال تامین منابعی هستیم تا مشکل قطع برق برخی مناطق کشور که سبب بروز مشکلاتی شده رفع شود و برق پروژه‌های در حال ساخت تامین شود.
معاون وزیر نیرو با اشاره به اینکه بخشی از تاسیسات برق مشهد مورد بازدید و بررسی قرار گرفت گفت: پست 132/20 سجاد مشهد قسمتی از برق مشهد را تامین می‌کند که از تکنولوژی جدید استفاده کرده و مساحت نیز کاهش یافته است.
فلاحتیان افزود: شرکت برق خراسان عملکرد مناسبی داشته و به شاخص‌های جهانی نزدیک شده است، توسعه شهری در حوزه صنعت برق در دستور کار ما قرار دارد، به دنبال کاهش قطع برق در سطح کشور هستیم و خوشبختانه در مشهد مشکل برق نداریم و خراسان، 800 مگاوات برق مازاد دارد.
وی بیان کرد: با توجه به رشد سالانه 600 تا 800 هزار مشترک جدید در مشهد باید نیروگاه‌های دیگری هم احداث شود که در همین راستا نیروگاه‌های 100 مگاواتی جدید ایجاد ‌و از سال آینده این ظرفیت‌ها اضافه می‌شود.
فلاحتیان تاکید کرد: برنامه وزارت نیرو در هفته دولت شامل احداث ایستگاه‌های 400، 230 و 160 ولتی و همچنین افتتاح د‌ه‌ها پروژه دیگر و اضافه شدن 500 وات نیروگاه آبی و 700 مگاوات نیروگاه کوچک و ورود بیش از 1300 مگاوات برقی در کشور است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس