کد خبر 455853
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

مدیرکل پلیس افتخاری کشور با اشاره به اینکه طرح پلیس افتخاری در کشور با موفقیت اجرا شده است، گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار نفر در کشور به عنوان پلیس افتخاری پذیرفته شده‌اند.

به گزارش مشرق، محمدرضا اکرمی امروز در همایش استانی پلیس افتخاری در استان زنجان، با اشاره به اینکه پلیس افتخاری به منظور کاهش جرم و ایجاد فرهنگ همکاری با پلیس در جامعه انجام می‌شود، اظهار داشت: با راه‌اندازی این طرح شاهد کاهش آمار جرم در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه طرح پلیس افتخاری در دو سطح در کشور برگزار شده و نیرو‌ها براساس این دو سطح به عنوان پلیس افتخاری پذیرش می‌شوند، افزود: در سطح یک پلیس‌های افتخاری حضور فیزیکی دارند و شرایط سنی بین ۱۸ تا ۶۰ سال باید باشند.

مدیرکل پلیس افتخاری ناجا با اشاره به اینکه برای پلیس‌های افتخاری سطح یک آموزش‌های خاصی داده می‌شود و بعد از آموزش به عنوان پلیس افتخاری در جامعه بکار‌گیری می‌شوند، بیان کرد: پلیس‌های افتخاری در ارتقاء دانش اجتماعی آحاد مردم می‌تواند در کنار ما باشد.

وی با بیان اینکه این طرح در استان زنجان با موفقیت برگزار شده‌ است، افزود: مردم زنجان استقبال خوبی از این طرح می‌کنند.

اکرمی با اشاره به اینکه آموزش‌های خاص نظامی به پلیس‌های افتخاری سطح یک داده می‌شود، افزود: برای پلیس‌های افتخاری ارائه پاداش‌های مادی را در برنامه در نظر داریم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با کمک این افراد امنیت در جامعه را تحکیم می‌بخشد، بیان کرد: برای پلیس‌های افتخاری لباس‌هایی به صورت موقتی طراحی کردم.

مدیرکل پلیس افتخاری ناجا ابراز کرد: اقدامات لازم برای طراحی لباس‌های خاص و جوان پسند برای اعضای پلیس‌های افتخاری سراسر کشور انجام می‌شود.

وی با اشاره به پلیس‌های افتخاری سطح دو گفت: اعضای این گروه از اعضای پلیس‌های افتخاری بدون هیچ محدودیتی می‌توانند نیروی انتظامی را در مباحث فرهنگی حمایت کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس