کد خبر 455662
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیم در شرایط خوبی به سر می برد گفت: نه مشکل بدنی داریم و نه بازیکنان اضافه وزن دارند اما حریفی به نام گرما داریم.

به گزارش مشرق، سیروس دین محمدی با اظهار رضایت از تمرینات بازیکنان در طول هفته، خاطرنشان کرد: دیدار مشکلی را در مقابل همنامی اهواز خواهیم داشت. به نظر من حریف اصلی ما گرمای اهواز است که بازی فوتبال در آن گرمای شدید سخت و طاغت فرساست. اما ما سعی کردیم در طول هفته تمریناتمان را زودتر برگزار کنیم تا کمی با شرایط گرمای اهواز هماهنگ شویم.

وی در خصوص وضعیت حریف اهوازی نیز گفت: استقلال اهواز که به تازگی به لیگ برتر آمده از بازیکنان جوان و آینده داری سود می برد و با توجه به بازیهای خوبی که در سه هفته اول انجام داده، رقیب سرسختی برای ما خواهد بود و ما باید در اهواز طوری برنامه ریزی کنیم که هم بر استقلال اهواز غلبه کنیم و هم بر گرمای خوزستان.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: در طول هفته با بازیکنان صحبت کردیم و به آنها هشدار دادیم که گرمای هوا برای آنها مشکل ساز می شود و باید شرایط بدنی خود را طوری هماهنگ کنند که بتوانند ۹۰ دقیقه در آن گرمای وحشتناک دوام بیاورند.

سیروس دین محمدی در پاسخ به این سوال که گفته می شود استقلال در نیمه دوم به دلیل افت بدنی بازی را واگذار می کند، گفت: به اعتقاد من چنین چیزی صحت ندارد، ما نه افت بدنی داریم و نه بازیکنانمان اضافه وزن دارند و نمی دانم چرا برخی ها این صحبت ها را می کنند. در فوتبال طبیعی است وقتی که نیمه اول جلو می افتید تیم حریف تلاش می کند تا به گل برسد و این مسئله را ما در بازی با سیاه جامگان و ملوان شاهد بودیم که هر دو تیم وقتی در مقابلمان دو بر هیچ عقب افتادند در نیمه دوم تمام تلاششان را می کردند تا بتوانند مقابل ما به گل برسند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس