چهارمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی پرگل تیم‌های نفت تهران و ملوان بندرانزلی آغاز شد.

به گزارش مشرق، در اولین دیدار از هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:15 عصر امروز (چهارشنبه) دو تیم نفت تهران و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 3 - 3  به اتمام رسید.

برنامه، نتایج کامل، جدول رده‌بندی و گلزنان لیگ برتر

در این دیدار آرش افشین در دقیقه 22 از روی نقطه پنالتی و عزت‌الله پورقاز در دقایق 76 و 1+90 برای تیم ملوان و سیدجلال حسینی در دقیقه 28، وحید امیری در دقیقه 59 و عباس بوعذار در دقیقه 90 برای تیم نفت موفق به گلزنی شدند.

دو تیم در این دیدار علاوه بر گل‌های زیبایی که به ثمر رساندند موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق کردند و تماشاگران حاضر در ورزشگاه تختی تهران را به وجد آوردند.

بر اساس این گزارش ابتدا این ملوانی‌ها بودند که در دقیقه 23 به گل اول بازی رسیدند. آرش افشین از روی نقطه پنالتی دروازه نفت را باز کرد. تنها 4 دقیقه بعد سید جلال حسینی روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند. این گل برای مدافع نفت کمی گران تمام شد چون هواداران ناراحت ملوان او را به بی‌تعصبی متهم کرده و آماج توهین‌های زیادی قرار دادند.

در حالی که روند بازی به سود نفت در جریان بود و این تیم بر بازی تسلط داشت وحید امیری گل دوم میزبان را به ثمر رساند و چند دقیقه بعد آلویس نانگ توپ را به دیرک عمودی دروازه ملوان زد. همه چیز به سود نفت پیش می‌رفت تا اینکه در دقیقه 77 عزت‌الله پورقاز با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند.

عباس بوعذار یار تعویضی نفتی‌ها هم در دقیقه 90 سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا علیرضا منصوریان در لحظات پایانی بازی استرس زیادی داشت و به پشت نیمکت رفته بود بسیار شادمان شود.

اما این پایان ماجرا نبود. در دقیقه 92 بازیکنان ملوان بار دیگر بازی را به تساوی کشاند.با این تساوی ملوان 7 امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد و نفت هم سومین امتیاز فصل خود را کسب کرد و در رده دهم قرار گرفت.

نفت هفته آینده باید در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم الاهلی امارات برود. نفتی که در 4 هفته اول لیگ برتر بردی نداشته باید هفته آینده در آسیا به میدان برود.

برنامه سایر دیدارهای هفته چهارم:

*پنجشنبه 29 مردادماه
گسترش فولادتبریز - سیاه جامگان مشهد/ ساعت 18:30
پرسپولیس تهران - ذوب آهن اصفهان/ ساعت 19:15
سپاهان اصفهان - فولادخوزستان/ ساعت 19:15
استقلال خوزستان - سایپا/ ساعت 19:15

*جمعه 30 مردادماه
پدیده مشهد - تراکتورسازی تبریز/ ساعت 17:30
راه آهن تهران- صبای قم/ ساعت 18:15
استقلال اهواز - استقلال تهران/ ساعت 19:15

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس