کد خبر 455326
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

مسؤول انتخاب بازیگر فیلم «کودکی ناتمام» بیان کرد بیشتر افرادی که عکس‌های خود را برای بازی در این فیلم می‌فرستند علاقه‌مند به ایفای نقش شهید همت هستند.

به گزارش مشرق، ابراهیم امینی که وظیفه انتخاب بازیگران فیلم سینمایی «کودکی ناتمام» به کارگردانی محمدحسین مهدویان را برعهده دارد، در این باره گفت: با توجه به قصه فیلم سینمایی «کودکی ناتمام» که درباره زندگی جاویدالاثر احمد متوسلیان است، شهیدانی چون همت، حسن وزوایی و محمد بروجردی نیز در فیلمنامه آمده‌اند به همین دلیل ما نیازمند بازیگرانی هستیم که از نظر چهره به این شهدا نزدیک باشند.

وی ادامه داد: طی یک هفته گذشته فراخوانی را در فضای مجازی منتشر کردیم و از جوانانی که چهره آنها شبیه این شهداست، خواستیم خود را به ما معرفی کنند.

امینی بیان کرد: خوشبختانه فراخوان اول از سوی جوانان با استقبال بسیاری همراه بود و از همان ابتدا افراد بسیاری خود را برای حضور در این فیلم به ما معرفی کردند و عکس‌هایشان را ارسال کردند.

وی توضیح داد: از بین 4 شخصیتی که برای آنها به دنبال بازیگر می‌گردیم، بیشترین تعداد درخواست برای بازی در نقش شهید همت است، در واقع بسیاری از جوانان ما خود را شبیه شهید همت می‌دانند و به این شهید علاقه خاصی دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    0 0
    پسرشون خیلی از چهره شبیه باباشونن بهترین گزینه هستن ..
  • مهسا ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    0 0
    اقای امین زندگانی خیلی شبیه شهید همت هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس