کد خبر 423000
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس گفت: این انجمن برای ساخت آثار سینمایی خود، تعدادی طرح فیلمنامه‌ دارد که با موضوع خانواده‌هایی که چندین شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، تولید می‌شود.

به گزارش مشرق، روح‌الله سهرابی در این باره گفت: در این راستا با دعوت از چند نویسنده، فیلمنامه‌هایی در حال نوشته شدن است تا پس از آن به بررسی و ساخت آن فیلم‌ها اقدام کنیم.

وی افزود: یکی از اقدامات دیگر انجمن با موضوع پرداختن به موضوع تکفیری‌ها و گروه داعش و ساخت فیلم سینمایی «طاعون» است که قرار شده در این فیلم از زاویه نگاه جدیدی این گرو‌ه‌ها به تصویر کشیده شوند و به تولید این فیلم سینمایی به چشم یک پروژه ملی نگاه می‌شود.

سهرابی اضافه کرد: نویسندگی این فیلم سینمایی که پس از اتفاقات اخیر در سوریه شروع شده را پرویز شیخ‌طادی برعهده دارد که در ادامه کار به «امپراتوری جهنم» تغییر نام داد. انجمن سینمایی انقلاب و دفاع‌مقدس تمام تلاش خود را به خرج داده تا کار تولید این اثر به تهیه‌کنندگی محمد خزایی در سال جاری آغاز و برای حضور در جشنواره امسال آماده شود.

قائم‌مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس گفت: در حال حاضر پیش‌تولید این فیلم در حال انجام است و فیلمنامه آن تا حدود زیادی آماده شده و پس از بازنویسی و اصلاح ایرادات وارد شده قرار است با مشارکت سازمان سینمایی تولید ‌شود.

وی یادآور شد: پروژه دیگر انجمن و از مهم‌ترین آنها فیلم سینمایی «شهید همت» است که ساخت آن نهایی شده و تنها ملاحظاتی بر آن وارد شده که در صورت تامین منابع مالی و جذب مشارکت ارگان‌ها کار پیش‌تولید آن به سرعت شروع می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    هر دو پروژه بسیار ضروری هستند با جدیت پیگیری کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس