کد خبر 455107
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

فدراسیون جهانی والیبال تغییرات عمده‌ای را در نحوه برگزاری لیگ جهانی 2016 ایجاد کرد.

به گزارش مشرق، فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد که تصمیم گرفته که در دوره بعدی لیگ جهانی 12 تیم در سطح اول باشند و سطح دوم نیز با همین تعداد به رقابت می‌پردازند. براساس این گزارش، در سطح دوم تیم‌ها دیگر شانسی برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی و فینال را ندارند.

مسابقات لیگ جهانی 2016 با تغییرات عمده‌ای برگزار خواهد شد و مهمترین نکته این مسابقات این است که 12 تیم در سطح نخست حضور خواهند داشت. لیگ جهانی سال گذشته با حضور 8 تیم در سطح یک برگزار شد و این تصمیم به این معنی است که روسیه -تیمی که سال گذشته به سطح پایین‌تر سقوط کرده بود- می‌تواند در سطح یک بماند. ضمن اینکه فرانسه به عنوان قهرمان دوره گذشته هم به سطح یک اضافه خواهد شد. همچنین فدراسیون جهانی والیبال تیم‌های بلژیک، آرژانتین و بلغارستان را هم با وایلد کارت به سطح یک دعوت کرد.

بر این اساس تیم‌های فرانسه، ایتالیا، استرالیا، روسیه، آمریکا، برزیل، ایران، آرژانتین، صربستان، بلغارستان، بلژیک، لهستان در سطح یک با هم رقابت خواهند کرد.

فدراسیون جهانی والیبال تاکید کرد که نکته حائز اهمیت در این شکل از برگزاری لیگ جهانی این است که تیم‌های اول گروه همانند دو سال گذشته در مرحله نهایی شرکت نمی‌کنند. هلند، پرتغال، ترکیه، اسلواکی، ژاپن، کره جنوبی، فنلاند، کوبا، کانادا، چین، مصر و جمهوری چک تیم های گروه دو هستند.

رقابت‌ها در گروه اول همانند دوره قبلی یعنی 4 مسابقه (بازی رفت و برگشت) در آخر هر هفته است با این تفاوت که نهایت سه تیم اول دور فینال را به جای 4 تیم برگزار می‌کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mohamad ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    0 0
    خیلی فشردس بچه هاخسته میشن تازه میزبانیم نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس