کد خبر 455068
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸

جو ضد ایرانی که اخیرا در مطبوعات کویت شکل گرفته، همچنان به قوت خود باقی است تا جایی که سردبیر یک روزنامه کویتی نیز خواستار خروج سفرای شورای همکاری خلیج فارس از ایران شد.

به گزارش مشرق، «احمد جارالله» سردبیر روزنامه کویتی « السیاسه» که سیاست ضد ایرانی و ضد مقاومت دارد، امروز خواستار تشدید مواضع سیاسی کشورهای عربی علیه ایران شد.

او درحساب تویتر خود ضمن اشاره به تشدید شدن مواضع سیاسی کشورهای حاشیه خلیج فارس در قبال ایران و لبنان در آینده، بازگشت سفرای شورای همکاری خلیج فارس را از این دو کشور خواستار شد.

به دنبال کشف و ضبط اسلحه و مهمات و ادعای مقامات کویتی در پنج‌شنبه هفته گذشته مبنی بر ارتباط بازداشت شدگان با ایران و حزب الله، این امر سبب شد تا موجی از هجمه رسانه‌ای متوجه ایران شود.

جارالله خواستار بیرون راندن هواداران حزب الله و ایران و لبنان از کشورهای حوزه خلیج فارس شد و ضمن بیان توقف کمک رسانی به لبنان از کشورهای خلیج فارس گفت: «این طوفان قاطع جدیدی است که هیبت را به کشورهای خلیج [فارس] باز می‌گرداند».

«محمد عبدالمحسن المقاطع» گزارشگر روزنامه «القبس» نیز روز گذشته در گزارشی ضمن فراخواندن سفرای کشورهای حوزه خلیج فارس به ترک ایران، خواسته بود مواضع جدی‌تری را در قبال ایران در پیش بگیرند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس